“12 BİN YEMİNLİ OYUM VAR”

Bu habere 695 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 08/02/2019
Saadet Partisi Haymana Belediye Başkan Adayı Aytekin Yüzer ile bu hafta adaylığı ve projeleri üzerine geniş bir söyleşi yaparak, değerlendirmelerini aldık.
Öncelikle Aytekin Yüzer kimdir? Kendinizden bahseder misiniz?
1974 Haymana Yenice Mahallesi doğumlu evli ve 4 çocuk babasıyım. Yaklaşık 30 yıldır Ankara ve Yenice Mahallesinde esnaflık, hayvancılık, müteahitlik ve gayri menkul üzerine çalışmalarımız oldu. 1998-1999 Haymana’nın en genç, en başarılı işadamı seçildim. 2007 yılında Haymana Ziraat Odası Yönetim Kurulu Üyeliği, 2009 yılında Saadet Partisi Haymana İl Genel Meclis Üyesi seçildim. 2009-2014 yılları arasında Ankara İmar Bayındırlık Komisyon vekilliği yaptım. Aynı zamanda Hayvancılık Tarım Komisyon Başkanvekilliği, Haymana Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkan vekilliklerinde bulundum. 2019 yılı içinde Haymana Belediye Başkanlığına aday oldum.
Neden Saadet Partisi’nden aday oldunuz?
Saadet Partisi bence Türkiye’nin bütün ortak siyasi görüşlerini temsil eden, hak ve adaleti üstün gören, adil düzenden yana olan, siyonizm, emperyalizm ve kapatilazime karşı mücadele veren, ümmet için her zaman canını ortaya koyan, birlik ve beraberliği sağlayan tek partidir. Bu yüzden ben de Saadet Partisi’ni tercih ettim.
Haymana’nın eksiklerinden ve yapacağınız projelerden bahseder misiniz?
Bir kere Haymana’nın girişinde bir ilçeye girdiğimiz belli olmuyor. Haymana göç veren bir ilçe. Burada kalanlar da kahvenelerde gençliklerini heba ediyorlar. Biz seçildiğimiz zaman ilk önce Haymana’nın girişinden başlayıp, sanayiyi başka bir yere taşıyıp, Haymana’nın girişine yeşillik, aydınlatma ve çevre düzenlemesi gibi projelerimiz olacak. Ayrıca Haymana’nın uyuz hamamı dediğimiz şifa kaynağı olan üzerine beton dökülmüş olan, kaplıcamızı tekrar hayata geçirip, bu şifalı kaynağımızı insanlarımızın hizmetine sunacağız. Haymana merkez için 1+1 ve 2+1 Hayme Sultan Tatil Köyü projemizi gerçekleştireceğiz. Haymana Merkezde cuma günü esnaflarımız Haymana’nın boşluğundan şikayet ediyor. İnsanların Gölbaşı, Ankara ve Konya gibi yerlere gittikleri söyleniyor. Belediyemiz aracılığı ile tüm mahallerimizden otobüs seferleri düzenleyip, esnafımızın yüzünü güldüreceğiz. Biz bu yola çıkarken söz verdik. Haymana’yı 7 yıldızlı bir ilçe yapacağız. 7 tane büyük projemiz olacak ve her harfinin üzerine bir yıldız koyacağız. Mezbahane, Hayvan Pazarı, Süt Entegre Tesisi, Seracılık, Kum Ocağı, Taş Ocağı, Beton Santrali ve Kilitli Taş Fabrikası yapacağız. Akarsu bulunan noktalarımızda bu sularımızı değerlendirip alabalık çiftlikleri kuracağız. Kısacası tüketen değil, üreten bir ilçe meydana getireceğiz. Susuz ve yolsuz hiç bir mahallemiz kalmayacak. Haymana’nın bütün tarihi yerlerini restore edip ilçemize kazandıracağız. Haymana’nın tanıtımı ile ilgili Rusya’da, Almanya’da şurada burada tanıtım yapıp binlerce euro harcamayağım. Ankara ve büyükşehirlerimizde alışveriş merkezlerinde ve pazar yerlerinde Haymana Kaplıcasını ve tarihi anlatan kitapçıklar, bilbaordlarda tanıtım ve broşürler ile tüm Türkiye’ye tanıtımını yapacağız. Tüm bunları çok küçük maaliyetlerle yapacağız.
Haymana Belediyesini başarılı buluyor musunuz?
Mevcut Belediye Başkanı başarılı bir adam olsaydı çıkıpta aday olmazdım.
Sayın Özdemir Turgut ile aynı köylüsünüz. Bu size bir dezavantaj sağlar mı?
Aksine bana avantaj sağlar. Çünkü 5 senedir iktidar partisinde olmasına rağmen gözle görülecek, elle tutulacak hiç bir hizmetini görmedik. 2 dönemdir iktidar partisi Haymana’yı yönetiyor. Ve Haymana’da acil ihtiyaç olan olmazsa olmazı, yüzlerce ihtiyacı karşılanamadı.
Size göre en büyük rakibiniz kim?
Hepsini üst üste koysak yine benim rakibim olamazlar. Ama az da olsa benden sonra ikinci çıkacak adayın Hacı Aysu’nun olduğunu düşünüyorum. Ama sayın Aysu ile de aramızda en az 5 bin oy fark olacağından eminim.
Tahmini olarak Haymana Merkezden kaç, Haymana’nın tamamından kaç oy almayı hedefliyorsunuz?
Şuan için Haymana merkezde yaklaşık 800 oy alacağımı düşünüyorum. Ancak kontenjandan üyemi açıkladığımda bu sayının en az 1500’e kadar çıkacağına inanıyorum. Haymana genelinden ise 12 Bin yeminli oyum var. Totalde yaklaşık 15 bin oy alacağıma kesin gözü ile bakıyorum.
Aytekin Yüzer’in, Özdemir Turgut lenine çekileceği ile ilgili söylentiler var. Bu doğru mu?
Çekilecek biri var ise o ben değilim. Çünkü benim arkamda binlerce destekleyen vatandaş var. Çok büyük bir kitlenin belediye başkan adayıyım. Allah izin verirse bunun kutlamasını da 1 Nisan günü Haymana merkezde yapacağız.
Encümenlerinizi hangi kriterlere göre belirlediniz?
İlk önce itibarlı, maneviyatlı, çalışkan, çevresinde saygın, büyük ailelerin ileri gelenleri ve eğitimli kişilerden tercih ettik.
Son olarak Haymanalı seçmenlere vereceğiniz bir mesaj var mı?
Sayın Haymanalı hemşerilerim. Son 10 yıldır iktidar partisinden Haymana’yı yöneten beceriksiz siyasetçileri gördünüz. Ben sizden 5 sene değil 2 sene istiyorum. Allah’a ve size söz olsun. Haymana’yı 7 yıldızlı bir ilçe yapacağım. Tüm hemşerilerime en kalbi duygularımla teşekkür ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.”
Hüseyin YILDIRIM-Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 54 yorum yapıldı.
  • Başlık : Hocam durun gari 14/02/2019 02:55:49
    Gönderen : Dursun
    Hoca amacın ne söyle de sende bu millet de kurtulsun.Herkese saldırıyorsun yuhlatıyorsun.Amacın ne açık söyle de bilelim artık.Amacın hacıyı yıpratmaktı böylece özdemire zemin hazırlıyorsun.Şimdide sen ve adamların aytekine saldırıyor ki oda zayıflasın özdemir iyice rahata kavuşsun.Niyetin bu hoca kendi insanlarınıda kullanıyorsun.Bunun birde önür tarafı var unutma hoca.Senin amacın birdahaki döneme hazırlık.Ama şimdiden biletini kesiyorsun.Ne yüzle oy isteyeceksin birdaha ki döneme.
  • Başlık : Yaman hırsız 14/02/2019 00:33:37
    Gönderen : Fehmi
    Yaman hırsız ev sahibini bastırırmış.Caner isimli kişi çıkmış buradan birde yahu ne var ne istiyorsunuz hocadan diyor.Pes artık.Zeytinyağı gibi birde üstte çıkıyorsunuz.Bundan önce öyle hacıya ve taraflarına saldırdınız.Onlarda size karşılık verince hemen mağdur rollerine büründünüz.Aramızda kalsın bunuda iyi becerdiniz.Şimdi sıra aytekinde.Ona saldırıyorsunuz , zavallıyı rezil ediyorsunuz.Hadi bu adam ne yaptı size ne dedi.Sadece hacıya yapılanlar haksız dedi.Adamı rezil ettiniz bop başkanı bile yaptınız.Gerçektende yaman hırsızsınız.Şimdi çıkar yine mağdurları oynarsınız.Siz neymişsiniz öyle.
  • Başlık : Okumuş ile cahil arasındaki fark 14/02/2019 23:51:47
    Gönderen : Öz merkezden
    Birisi faceden paylaşmış.Levent okumuş kültürlü biri ama meydanda o halka hacıyı yuhalattı.Orada belkide bir sürü hacının akrabası eşi dostuda vardı.Aytekinde leventin adamlarına göre okumamış cahil biri.Oda meydanda özdemiri yuhalayanları susturuyor.Sizce hangisi adam.Utanmadan birde burada aytekin yüzleri israilli siyonistlerden daha kötü ilan ediyorlar.Kah yeminli oyları için dalga geçiyorlar.Ona yemin edenlerin güya müslüman olmadığını , insanların kilisede yemin ettiklerini söylüyor.İnançları ile dalga geçiyorlar.Helyum gazi ile şişirilmiş balona benzetiyorlar.Kalabalık ile dalga geçiyor aytekinin açılışında 150 kişi olduğunu leventinin ise 4 katı olduğunu yani 600 kişi olduğunu söylüyorlar.Bunlar okumuş insanlar güya.Editör bey lütfen yazımı yayınlayın.Bu ithamları bulunanlar onlar hepside burada yayınlanmış.
  • Başlık : Haymana 14/02/2019 22:50:43
    Gönderen : Metin
    Hacıyı övecek tabikide hacı o kadar destek oluyor aytekine normal. Açılısına bile birsürü adam yolladı alkıslattı. Tabikide övecek
  • Başlık : Ne oluyor 13/02/2019 04:29:27
    Gönderen : Caner
    Yahu arkadaş ne oluyor ne istiyorsunuz levent Koç tan adayların hepsi levente yukleniyor demekki 3 adaydan tek rakip levent goruyor demek ki Levent çok guçlu gerçekten levent ten başka bu seçimi kazanamaz ayıptır bu sizin iftiralarınız yalanlarınız yeter artık midemizi bulandırıyorsunuz bu siyasetinize
  • Başlık : Ayıp olmuyor böyle hiç 13/02/2019 21:22:06
    Gönderen : Yurtbeyli
    Levent hoca ve yandaşları saldırma sırası şimdi aytekinemi geldi.Aytekin ne dedi sadece hacıya yapılan haksızlık dedi.Bunda ne var gayet normal değilmi fikrini söylemek.Siz ne yapıyorsun öyle hacıya ve şimdide aytekine saldırıyorsunuz.
  • Başlık : Kücük oyunlar 13/02/2019 20:33:06
    Gönderen : Cihangir
    Özdemir kazanamasın diye aday çıkmış bir arkadaştır bu
  • Başlık : Projeci aytekin 13/02/2019 20:30:09
    Gönderen : Adem
    Ya aytekin i öven arkadaş tamam diyelimki iyi insan tamam. Ama pazar günü allahın aşkına dürüst olun 1 kere 150 kişiyle seçim burosu açılışı yaptı 40 kişiyi hacı aysu yolladı yemin ederim gözümüzle gördük daha neyin peşindesiniz ben bırakın veya başka bişe demek istemiyorum ama üzülüyorum aytekinin haline bidaha destege bende geşecem. Ayrıca kıyaslıyosunuzya açılışı kameralarda izlersin gördügünüze inanmak istemiyosanız inan 5 misli kalabalıkdı Levent hocanın
  • Başlık : Aysu`nun Yedek Lastiği 13/02/2019 18:10:03
    Gönderen : muhammed
    Sayın yüzer kimlerle iş birliği yaptığın ap açık ortada herşey gelip geçici ondan sonra millet içine nasıl çıkacaksın merak ediyorum birde levente proje aday diye dem vuruyorsunuz asıl helyumla şişirilmiş proje aday sensin haa birde saadetçyim ayaklarına siyonzm fln diyorsun siyonzmi yönetenler senle hacının ittifakını kirli oyunlarını görsün ayakta alkışlarlar sizi büyük orta doğu projesine başkan yaparlar az daha çabala onlar seni bulur....
  • Başlık : reyizz naptınyaa:) 13/02/2019 17:56:31
    Gönderen : sefa cefa
    Kilisede verilmiş yeminler galiba açılışını gördük avuç kadar onunda yarısı hacı aysunun adamları seni gidi seni proje adayı ;)
  • Başlık : Aytekin Baskan Adamdir 13/02/2019 16:12:06
    Gönderen : haymanalim06
    sizler varya tam ..... bi bitmediniz su levent hocanın taraftarlarindan yeminle bıkkınlık geldi millete heryerde saldirip salliyorsunuz tahrik ediyorsunuz sonra biri size bisey deyince yok iftira attilae yok bilmem ne uyaniksporlar sizi.. Aytekin baskan adamligiyla size on basar sizin gibi satilmis degil isinize gelmiyo dimi ortaligi karistirmayin hadi yol alın levent hocanin....... sizi cobaninizin yanina gidin hadi zaten şoyle bakiom hep bebe belik dolu etrafi. adam akilli biri yok
  • Başlık : Ali ihsan yuzer 13/02/2019 10:47:52
    Gönderen : Metin durmaz
    Valla kim kimin destekçisi bilmemde özdenören destekçisi levent hoca olduğunu tüm haymana öğrendi
  • Başlık : Siyaset diploma gerektirmez 12/02/2019 04:18:55
    Gönderen : Özköylü
    Aytekin bey yılların siyasetçisidir. Haymananın 70 köyü var.Seçim sadece yenicenin oylarıyla kazanılmayacak.Özdemir Turgut yanlıları yenice oyları bölüncek diye sıkıntı yapmayın.Daha 69 köy ve 5 merkez mahalle var.Ayrıca Özdemir Turgut geçen seçimi Yenice oylarıyla değil asıl Haymana merkezin oylarıyla kazandı.O yüzden Aytekin beye yüklenmeyin.Rahat olun çok çalışan kazansın.Levent koç yanlıları Aytekin yüzer niye Hacı Aysuya yardım etsin bu kadar dar pencereden bakmayın.
  • Başlık : Projeciler 11/02/2019 03:14:58
    Gönderen : Sinan
    Soyleyin bakalım şimdi kim proje adayıymış hacı Aysu sen Aytekin yuzerin bir numaralı proje adayı sın bak adam heryerde seni ovuyor. Sende Aytekin in seçim burosu açılışına adamlarını gonderdin. Oda seninkine maşallah boyle devam edin işiniz sadece levent Koç un onune geçmek
  • Başlık : Saldırıyorlar 11/02/2019 01:20:24
    Gönderen : Sessiz çoğunluk
    Bakıyorumda levent hoca konuşmasında saldırıyor.Artık üslubunu hocada bozmuş millete saldırıyor başkan adaylarına yuh çektiriyor.Hocanın yandaşlarıda hacıdan hırslarını aldılar sıra aytekin başkana gelmiş.Neymişde aytekin konuşmalarında hocanın hacıya yaptıklarını eleştirmiş haksızlık yapıldığını söylemiş.Yalanmı konuşsaydı aytekin başkan bunumu istiyordunuz.Aytekin başkan herdaim dürüst biridir kimseye de boyun eymez.Bugün ne ise 5 yıl öncede aynıydı.Yaptıklarınızı yüzünüze vurunca ondan kötüsü yok öylemi.Birde yandaşlarınız öyle ona atıp tutuyor.Sizlerede bu yakışır.Niye hiç özdemire sataşmıyorsunuz.Çünkü yapamazsınız o sizlerin ağası o destekliyor sizi.Bu seçimin 2 favorisi var aytekin vede hacı bunu iyi öğrenin.
  • Başlık : DOОRU YOLDASIN 11/02/2019 22:03:10
    Gönderen : SİNANLILI
    MUHAMMET,TAYFUN,HÜSEYİN VEDE BAHADIR YORUM YAPAN 4 KİŞİDE SADECE TEK BİR KİŞİ VEDE LEVENT HOCANIN TROLLERİ SİNİZ.SAATLERE BAKIN Bİ ARKA ARKAYA YAZMIŞ.BİRDE İFTİRA ATIYORSUN ORADAKİ İNSANLAR HEP AYTEKİNCİYDİ.HEPSİNİNDE OYU VARDI.SİZİNKİ ÇOLUK ÇOCUK DOLUYDU.AYRICA OYU OLMAYAN FAKAT RİCA MİNNET GETİRİLEN İNSANLAR DOLUYDU.SİZLERDE BİTTİОİNİZİN FARKINDASINIZ.AMA HOCA KAYBEDECEОİN BİR ŞEY YOK.SATEN SENİ ÖZDEMİR ÇIKARDI.AYTEKİNE KIZMANIZA GEREK YOK BUNU TÜM HAYMANA BİLİYOR.AYAK OYUNLARI İLE VEDE AYTEKİNİN DEDİĞžİ GİBİ AОABABALARINIZIN ARAYA GİRMESİYLE DP ADAYI OLDUNUZ.AYTEKİNDE BUNU SÖYLEYİNCE ONA DÜŞMAN OLDUNUZ.UNUTMAYIN AYTEKİN BAŞKAN HACIDA 2.OLACAK.
  • Başlık : Hacının destekcisi 11/02/2019 10:03:59
    Gönderen : Muhammed
    Aytekin bey hacıyı kazandırmaya senin gücün yetmez sen kendi işine bak
  • Başlık : Projeciler 11/02/2019 09:42:00
    Gönderen : Tayfun
    Bügün herkes kendi kafasında siyasi analizini yaptı kim kime neye hizmet ettiğini. Hacı aysu iftira atsın Levent e proje adayı diye. Şunu anladımki insan karşısındakini kendi gibi görür diye. Hacının proje adayıymış demekki Aytekin bey hepimiz gördük duyduk. Madem bunu yapıyosunuz olmayan laflar çıkarıp iftira atmaksa nedir. Levent hocanın böle basit oyunlarla işi yoktur direk adaydır başından beri söyledigi gibi. Ancak bugün çok mutlu oldum Levent in açılış aytekininkinin tam 5 katı kalabalıktı hacı ile birlik kalabalık yapmaya çalışmasıına rağmen
  • Başlık : Hayırlı olsun 11/02/2019 09:29:44
    Gönderen : Hüseyin
    Aytekin başkan öncelikle hayırlı olsun oyumu sana verecektim gerçekten takii gerçegi görene kadar. Hacıyı amma övdün bügün kendi akrabamızı kötüledin kime neye hizmet ettigini gördüm bu oyunun içinde olamayız sana siyasi hayatında başarılar dilerim
  • Başlık : Öz köylü 11/02/2019 09:25:40
    Gönderen : Bahadir
    Aytekin bey umarım bugünkü seçim bürosu açılışından sonra utanmışsındır. Hacı aysu ile nasıl ittifak yaptıgınızı. Seçim ofisinde kimse gelmedi diye nasıl sana destek oldugunu gözümüzle ve yaptıgınız face canlı yayınında gördük. Halen daha sayfanızda görebiliyoruz. 12000 yeminli ne olduda 100 kişiyi zorla getirebildin. Hacıda 40 kişi yolladı öz köyler gurur duyuyor seninle büyük siyasetçi
  • Başlık : Arif1 10/02/2019 04:51:34
    Gönderen : Arif
    Zaten senin amacın kazanmak degil hacı ya hizmet etmek. Bugün açılışını gördük hacının adamlarıda sana destek vermese 50 kişiye konusacaktın
  • Başlık : Aytekin atma 10/02/2019 19:05:55
    Gönderen : Murat
    Aytekin atma o kadar atma birader.Sen kendi köyünde 4.sün buna inan.Sıralama değişmez özdemir levent hdp ve sen aytekin.Yakında levent hoca başkan olduğunda önünü iliklemek zorunda kalacaksın birader bunuda not al.
  • Başlık : Adaylarrr 09/02/2019 06:55:21
    Gönderen : Ahmet
    Korku filmi gibi haymana siyaseti bu aday alfabeyi baştan sona yazsın oyumu ona verecem
  • Başlık : Yeniceli 09/02/2019 03:19:13
    Gönderen : Ahmet
    Seçimden sonra hangi yüzle çıkacam insanların içine çok merak ediyorum. Kendi köyüne yapıyosun düşmanlıgı bi kaç tanesinin gazıyla kendi itibarını bitirdin kusura bakma dost acı söyler. Yüzüne söylesem küsersin burdan yazim dedim
  • Başlık : Egitim şart 09/02/2019 03:10:41
    Gönderen : Ersin
    Sen kimsinde hacı ya 5000 fark atıyosun. Ya sayı saymayı bilmiyosun yada dalga geçiyon insanlarla
  • Başlık : Haymana 09/02/2019 03:08:48
    Gönderen : Ali
    Bende yeminli buroda çalıştım 3 sene senin adını hiç duymadım şakamısınız siz ya
  • Başlık : Mustafa 09/02/2019 01:54:18
    Gönderen : Mustafa
    12000 yeminli varsa yeminsiz 5000 var Türkiye rekoru kırmıssın Aytekin seçime bile gerek yok :)
  • Başlık : Cafer 09/02/2019 01:52:19
    Gönderen : Cafer
    Bu arkadaş damı aday. Maşallah önüne gelen aday oluyor haymanaya
  • Başlık : Gerçek özköylü 09/02/2019 20:13:23
    Gönderen : Mahmut
    Haymana gerçekten başkanlıkta son noktaya gelmiş. Büyük ve iddalı konuşmayı siyaset yapmak zannedenler. Seçimden sonra bir mahcubiyet bile yakamamaları daha vahim bir durum
  • Başlık : Çok atıyorsun 09/02/2019 19:22:21
    Gönderen : Leventçi
    Aytekin çok fazla atıyorsun sen kimsin necisin böyle.Levent hoca seni sındıranda sandığa gömecek bak görürsün sende.Sındıranda 1hacı 2 levent 3 hdp 4 sensin.Unutma bunu yaz bir yere.
  • Başlık : Sende göreceksin 09/02/2019 19:05:40
    Gönderen : Uğur
    Aytekin sende göreceksin senin köyünde levent 1200 oy alacak sen 200 oy alacaksın.Seninle hacı elele tutuşup ... oynamaya gideceksiniz.
  • Başlık : Asagidaki yrumlar 1 kisi 09/02/2019 18:10:31
    Gönderen : tarafsiz
    Su asagidaki yorumlarin sahibi arkadas üsenmemis 1-2 dk arayla sabaha kadar yorum yapmis sahtekar...utanmiyorsun demi bari araya saat koysaydinda millet yeseydi keriz.. Hüseyin abi Allah askina sil sunlari goruntu kirliligi yapiyo anca sahtekar
  • Başlık : Aytekin baskan basarilar 09/02/2019 18:05:50
    Gönderen : Haymanalı
    saatlere bakarsaniz butun yorumlari sadece bir kisi yazmis. Insani salak yerine koyuyo kendince. Aytekin baskan basarilar diliyorum en azindan samimi olduguna inaniyorum. Ozdemir Turgut kazanacağına sen kazan be
  • Başlık : tanrı seni korusun 09/02/2019 17:55:16
    Gönderen : kavaklı
    kilisedemi yemin ettirdin sabah sabah güldürdün beni ilk başlarda akıllı bi adam sanardımda bu yazıdan sonra o düşüncelerimde gitti başkasının gazına gelme az bi irtibarın var haymanada oda bu seçimde yok olup gidecek ......
  • Başlık : hayırlı olsun 09/02/2019 15:55:05
    Gönderen : özköylü
    yolun acık olsun başkan sonuna kadar yanındayız
  • Başlık : Özdemir 09/02/2019 13:11:19
    Gönderen : Offf
    Özdemir bu adamlara gülüyodur herhalde.yeminli oy haha haa yav nekadar rahat yalan konuşuyorlar .ben özdemirci deyilim ama en beyefendisi özdemir bunlar gibi palavracı deyil adam 50 gün kaldı okadar oy alamayınca haymanalıların yüzüne nasıl bakacan
  • Başlık : Mustafa 09/02/2019 08:59:31
    Gönderen : Mustafa
    O kadar fabrikalar sanayiyi tasıma tatil köyleri hangi parayla yapacaksın onuda söleseydin tam olurdu :) Allah akıl fikir versin. İnsanların duygularıyla oynamak hoş bir davranış degil artık abarttınız sanki İstanbul Buyuksehir belediyesi masallah
  • Başlık : 50 milyon oyum var 09/02/2019 08:52:32
    Gönderen : Levent
    Haymana çok eglenceli olmaya başladı. Bende bakan olmak istiyorum 50 milyon oyum var noterden :) hemde yeminli noter
  • Başlık : Tahmin 09/02/2019 08:50:30
    Gönderen : Arif
    5 inci partisin iddaya giren varsa haberleselim. Sıralayım unutmayın ama bu yazıyı. 1. Akp 2. Dp. 3.chp. 4.hdp. 5 belki saadet diyorum.
  • Başlık : Komiklik 08/02/2019 05:27:08
    Gönderen : Ramazan
    Komiklik olsun diyemi demeç yazdın Hüseyin abi :) hacı abiye 5000 fark atacakmış özgüven patlaması yasıyor bu arkadas
  • Başlık : Vay haymanam vayy 08/02/2019 05:05:20
    Gönderen : Burhan
    Haymanaın adaylarına bakın kültür patlaması yasıyor masallah
  • Başlık : Ahmet 08/02/2019 05:02:39
    Gönderen : Ahmet
    Budamı aday oldu :) hayırlı olsun haymanaya
  • Başlık : Aytekin 08/02/2019 05:00:53
    Gönderen : Tekin
    Aytekin Özdemir i 3 üncü yapmışşın ne kadar iyi ögrenmissin sen bu siyaseti. Kendine yakıştırabiliyomusun bu sözleri bu hareketleri beklemezdik senden köyüne ve bölgene bu kadar zarar vermek isteyecegini
  • Başlık : Tanıyalım 08/02/2019 04:59:24
    Gönderen : Kerem
    Bu arkadaşı tanıtamadım haymanadada hiç görmedim yeni adaymı bu?
  • Başlık : Recep 08/02/2019 04:58:01
    Gönderen : Recep
    Adam kendini başbakan zannediyor dedigin oyun yüzde on unu alamazsın haymanada şakamısın sen yaa
  • Başlık : Helal 08/02/2019 04:53:38
    Gönderen : Mert
    Aytekin bey e hacı gaz vere vere aday yaptı helal sana hacı :)
  • Başlık : Rekorlar rekorlar 08/02/2019 04:51:54
    Gönderen : Mehmet
    Arkadaşım kim veriyomuş sana 12000 oy haymananın aklı yok kople sana oy verecek. Dalga geçmeyin insanlarla artık yeter
  • Başlık : Adem1 08/02/2019 04:49:37
    Gönderen : Adem
    ilkokul lu bile bitirmemiş bir insanın haymananın belediye başkanı adayı olmasını kınıyorum
  • Başlık : Haymana 08/02/2019 04:47:20
    Gönderen : Taner
    Haymana siyaset i ne hale düşmüş. Biz kültürlü görmüş bilgili başkan peşimdeyiz adaylara bakın. Çok vahim haymananın hali.
  • Başlık : Kenan 08/02/2019 04:45:30
    Gönderen : Kenan
    Öz köylerin oyunu bölmek için çıkmış bir adaydır 1000 oy alırsan tebrik edecem seni