19 TUR ŞİRKETİ HAYMANA’YA GELDİ

Bu habere 274 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 28/09/2018
TURSAB’a bağlı 19 tur şirketi hafta sonu ilçemize gelerek bir ön ziyaret gerçekleştirdi. Ziyarette bir anlamda ilçemizin turizmdeki geleceği konuşuldu.
Ülke turizmine yön veren ve en büyük kuruluşlardan birisi olan TURSAB (Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği) bu pazar günü Haymana’ya geldi.
HAGİAD’ın önderliğinde ve Midas Otel sponsorluğunda gerçekleştirilen ziyarete TURSAB’a bağlı 19 firma katıldı.
HAGİAD Başkanı Fahri Usta‘nın rehberliğinde ilk olarak Dereköy-Gavur Kalesi’nden geziye başlayan ekip, daha sonra Haymana merkeze gelerek, Papazın Evi, Merkez Camii ve Çaldağ Müzesi gibi yerleri gezdiler.
Ekip daha sonra Güzelcekale ve Yenice mağaralarını ziyaret etti. Ardından Kutluhan Tarihi camisini gezdi. Zamanın kısıtlı olması sebebiyle Mangaldağı ve diğer yerler ziyaret edilemedi.
Gezinin ardından Midas Otel’de yemek yiyen ekibe HAGİAD bir sunum gerçekleştirdi.
Sunumda Haymana’nın birçok mağarası ve tarihi yerleri slâyt eşliğinde anlatıldı.
Geziye katılan turizm acenteleri 13-14 Ekim tarihlerinde ilk Haymana kültür turunun startını verecekler. Bu tarihten sonra da yılbaşına kadar iki haftada bir turlar devam edecek. Yılbaşından sonra da haftalık olarak bu turların devamlılığı sağlanacak.
HAGİAD Başkanı Fahri Usta konu ile ilgili olarak şunları dile getirdi, “Bu ziyaret Haymana için adeta bir dönüm noktasıdır. TURSAB gibi turizmde dev bir oluşumun ilçemize 19 tur şirketi ile gelmesi bizim için çok büyük şanstır. Biz bu şansı iyi kullanmak zorundayız. Bu şans trenini kaçırma lüksümüz yok. Onun için herkes bir şeyler yapmak zorunda. Ekim ayında yapılacak ikinci ziyarette bir anlamda karnemizi alacağız. Eğer karnemiz kırık olursa turizmde tekrar yerimizde sayarız. Ancak geçerli notu alırsak işte o zaman Haymana hayallerine kavuşur. O nedenle hepimiz dersimize çok iyi çalışmak zorundayız. Ekim ayındaki ziyarete kadar birçok hazırlık yapacağız. Bu hazırlıklarda siyasi ve bürokratik yardım taleplerimiz olacak. Umarım istediklerimizi elde ederiz ve etmek zorundayız. Dediğim gibi bu şans belki de bir daha gelmez. Onun için ayağımıza bir kısmet geldi, kaçırmayalım.”
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 11 yorum yapıldı.
  • Başlık : Teşekkür ederim 04/10/2018 18:58:13
    Gönderen : Fahri USTA
    Yapılan yorumlar ve destekleriniz için hepinize şahsım ve yönetim kurulum adına çok teşekkür ederim.Bizim bir tane Haymanamız var ve kaybedecek tek bir saniyemiz bile yok.Kişisel ilişkileri ve şahısları bir kenara bırakarak , Haymana sevdası altında toplanarak yapılamayacak iş yoktur.Nefsimizi bir kenara bırakıp neslimiz için çıktığımız bu yolda destekleriniz bizi iyice güçlendirecektir.Durmadan, menfaat gözetmeden,ayrım yapmadan elimizden gelen ne varsa sonuna kadar yapacağımızdan hiç şüpheniz olmasın.Selam ve dua ile...
  • Başlık : Harikasınız 03/10/2018 08:41:15
    Gönderen : Demet
    Çok mutlu oluyorum gençlerimizi böyle görünce özellikle fahri kardeşimi ve ekibini kutluyotum hiç bi işten anlamayan siyasetciler ve diğer gösteriş meraklısı dernekler niye varsınızki
  • Başlık : Kutluyorum 02/10/2018 23:59:30
    Gönderen : Deniz güneş
    Tayyip bey hak edeni aday yapacağız diyor! Ve her hak eden gidip aday olmuyor hadi ak partiyi görelim bu hagiad kadrosunu aynı şekilde aday göstersin ben şahsım adına oy veririm. Fahri ustayı ve ekibini canı gönülden kutluyor ve sonsuz teşekkür ediyorum! İmkansızlıklar içinde imkansızı başarmak budur işte, biz dernek denilince yemeklerde boy göstermek isim yapmak halkın yararına hiç birşey yapmayan insanlar biliyorduk demekki öyle değilmiş..
  • Başlık : Helal size be 02/10/2018 08:17:01
    Gönderen : Haymanalı
    Haymanayı fahri başkanın idaresine verin bence.bu gençler bu işi biliyor.ellerinde hiçbir yetki ve maddi güç olmadan bunları başarabiliyorsalar yetki ve güç olsa neler yaparlar demekki.helal olsun diyorum.Allah yardımcınız olsun
  • Başlık : Helal olsun kardeşim sana 01/10/2018 22:03:32
    Gönderen : Cemal
    Sivil toplum örgütleri içinde dişe dokunacak bir profil çizen bir dernek. Bu kardeşimizi kutluyorum gerçekten. Sanırım can alıcı projelerle Haymanalıların karşısına çıkacak ve benim şimdiye kadar yazdığım yorumlar konusunda da mahçup etmeyecek. Samimi, dürüst, gösterişten uzak, vakar ve alavere dalavere bilmeyen bu genç Fahri kardeşimizi tebrik ediyorum. Sanırım ekibi de kendisi gibi genç ve dinamik, Haymana için bir şeyler yapmaya çalışan ekip olarak algılıyorum. Diğer dernekler mi?AkP`nin dümen suyundan gitmekten başka ve bir de Haymana ve Ankaradaki toplantılı yemeklere katılmaktan başka boş gösterilerini görmedik. Gören varsa buyursun buraya yazsın.
  • Başlık : Durmak yok yola devam HAGİAD siz HAYMANA’nın SON ÇARESİSİNİZ!!! 29/09/2018 05:27:58
    Gönderen : Haymanalı
    Bu güne kadar gelen misafir yerli ve yabancı turistlerin dövülerek gönderildiği kimsesiz memleketime emek verip zaman verip değer verip türlü fedakarlıklar ederek böyle bir organizasyon düzenlediği için sayın FAHRİ USTA VE EKİBİNE canı gönülden teşekkür ediyorum her siyasetçinin her yöneticinin her STKnın sözde memleketi uçurup icraatte hiç birşey yapmamaları haymanayı elbirliğiyle köye çevirme çabalarından rahatsız olup tamamen menfaat üzerine kurulu düzenlerinin arasından sıyrılıp gerçekten memleket adına şahsi hiçbir kaygı taşımadan canla başla mücadele eden insanların olması çok duygulandırdı beni emeklerinize sağlık lütfen yılmayın lütfen pis fikirlerin sizi yıpratmasına izin vermeyin zaten az biraz karakteri olan herkes sizi destekleyecektir ALLAH CC yar ve yardımcınız olsun Memleketimin şu halini görmeyen sağır kör ve dilsizlere inat lütfen devam edin
  • Başlık : Samimiyet8 29/09/2018 23:48:00
    Gönderen : Murat
    Helal olsun gençler ben bir haymanalı olarak sonuna kadar destekliyorum ama çekemeyeniniz çok başta boş politikacılar orda ilçe başkanları belediye ve kaymakamlıkta olması lâzımdı haymana size sahip çıkmazsa ağlamaya hakkı yok mesele bu kadarda basit
  • Başlık : Hagiad 28/09/2018 05:59:32
    Gönderen : Haymana
    Çok merak ediyorum hagiad tek başına böyle projelere imza atarken diğer dernek ve STK lar ne iş yapıyor.hagiad başkanı Fahriyi tebrik ediyorum.sürekli takip ediyorum çok güzel projelere imza atıyorlar.ekibi çok temiz.haymana işte bu gençlerle gelişecektir.belediye başkan adayları alın size on numara ekip.kıymetini bilin bu gençlerin
  • Başlık : işte budur 28/09/2018 04:31:18
    Gönderen : ali osman
    işte haymanayı ayağa kaldıracak iş budur.helal olsun size hagiad.sizin arkanızdan konuşanlarda utansınlar.başkan fahriyi kutluyorum.umarım belediye ve esnaflar size sahip çıkarda bu iş büyür.dışardan insanların haymanaya gelmesini en güzel turizm acenteleri sağlar.gerçekten tebrik ediyorum yıllardır kimsenin yapamadığını siz başarıyorsunuz.Allah yardımcınız olsun.
  • Başlık : Tebrik 28/09/2018 01:27:28
    Gönderen : Muzo
    Kardeşim seni ve her konuda seninle koşturan yönetimindeki arkadaşlarını kutluyorum. Kimsenin yapamadıgını yapmışsınız tebrik ediyorum! Allah seni çirkinliklerden fitnelerden fesatlardan korusun.
  • Başlık : Işte gerçek dernek 28/09/2018 01:06:31
    Gönderen : Emre
    Haymana ve haymana dışında bir çok dernek var malesef hagiad gibi hiç birisi aktif değil bu dernek haymana için çok emek sarfediyor diğer sözde dernek yöneticileri örnek almalıdır teşekkürler hagiad derneği başkanına ve yonetimine