AVUKAT DOĞU DEMİR’DE ADAY OLDU

Bu habere 607 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 28/09/2018
Haymana Belediye Meclis Üyesi Avukat Doğu Demir, AK Parti Haymana Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu açıklayarak, “Haymana Değişecek” dedi.
1978 Haymana Balçıkhisar Mahallesi Doğumlu, evli ve 2 çocuk babası olan Doğu Demir, yaklaşık 12 yıldır avukatlık yapıyor.
Geçtiğimiz dönem 2014 yerel seçimlerinde AK Parti’den Belediye Meclis Üyesi seçilen Avukat Doğu Demir, 2019 Mart Yerel Seçimlerinde Haymana Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu söyledi.
Demir gazetemize yaptığı açıklamada şunları dile getirdi: “Öncelikle tüm Haymanalı Hemşerilerime en kalbi duygularımla sevgi ve saygılarımı sunuyorum. İlçemizin geriye dönük sosyal, kültürel, ekonomik ve nüfus durumuna baktığımız zaman Ankara’nın gelişmişlik envanterinde son sıralarda bulunması, sürekli küçülen ve daralan bir ilçe olması, birçok kurumunu yitirmesi, adeta ilçe olma özelliğini yitirecek duruma gelmesi, onlarca köyünü Gölbaşı, Kulu ve Polatlı’ya kaptırması, tarım ve hayvancılıkta gelişmemesi ilçemizi maalesef bu duruma getirmiştir. Bizler artık kanayan yerlerimize pansuman değil, ameliyat yapmamız ve kökten çözümlere gitmemiz gerekiyor. Bunun içinde akil bir kadro ile dinamik, üretken ve çalışkan bir kurultay oluşturup, büyük projeleri hayata geçirmemiz şart. Öte yandan ilçemizin en büyük sorunlarından biri işsizliktir. Yatırımcıları ilçemize yatırım yapmaya teşvik etmemiz gerekmektedir. Hep beraber el ele vererek ilçemizi kalkındırmanın yollarını bulmak zorundayız. Kanunların arkasına sığınmadan, imkânsızlıkları gerekçe göstermektense başka gelir kaynakları bularak vatandaşların talepleri doğrultusunda sınırları zorlayan projeleri ortaya çıkartmak istiyoruz. Bu minvalde tüm Haymanalı hemşerilerimi yürekten selamlıyor, desteklerini şimdiden bekliyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.” dedi.
Haber: Hüseyin YILDIRIM
Bu yazıya toplam 18 yorum yapıldı.
  • Başlık : adammm 05/10/2018 20:41:45
    Gönderen : ibo öztunç
    adam gibi adam gömlümüz senle
  • Başlık : köyde kaç oyu var merak ediyorum 02/10/2018 02:42:53
    Gönderen : bacihesar
    kendi demir soyadı hariç 20 kişi tanıyormusunuz sayin avukat demir? merakla sorararım.
  • Başlık : soru soralım 02/10/2018 23:26:04
    Gönderen : haymana
    acaba özdemir başkan kendisi için düşünmese adaylık bu aday adayları arasından kimi tercih eder. ya da hacı aysu kendisini düşünmese kimi tercih eder. bence bunları sormak lazım.
  • Başlık : Eğitim 02/10/2018 19:12:10
    Gönderen : Merkez
    Bence Ak Partinin adayı bu genç olur. Demedi demeyin..
  • Başlık : hizmet için 30/09/2018 03:29:33
    Gönderen : balçıkhisar
    ÇIKTIОI BU KUTLU YOLDA DOОU BEYE BAŞARILAR DİLİYORUZ HAYDİ HAYMANA VAKİT DOОU DEMİRİN VAKTİ
  • Başlık : Hayirlisi 30/09/2018 20:27:41
    Gönderen : Ali
    Allah hayirli etsin avkat beyi tanmam ama okumuş kültürlü insanlara ihtiyaç var hekes aday olabilir dogaldir yorumcular yine 5 tane provakatörler yazi yaziyor bize Џüşen hayirli olsun demek niye eleştiri yapaptiginizda kot isimle yapiyosunuz niye erkek gibi eleştirin
  • Başlık : Dogu dem 30/09/2018 10:55:10
    Gönderen : Adem
    Hacı seni encümen yaptı siyasetle alakan yok şimdi hacının yanında olacagın yerde birde adayım diyosun yazıklar olsun sana. Hayatında göremeyecegin makam verdi hacı sana
  • Başlık : Haymana 30/09/2018 10:51:58
    Gönderen : Kemal
    Dogu demir hacının torpillisi kimse göemedi seni haymanada hizmet vs hiçbşle yok masallah bide başkanlıga soyunmuş. Büyükşehir encümeniydin 5 yıldır yazıklar olsun sanada hacıyada nerde kimin sıkıntısına koştun kimin cenazesine gittin kimin dügününe gittin allah aşkına bunlara bi cevap ver nasıl insansınız saygısızlık yapıyosun haymanaya gerçekten
  • Başlık : Ahmaklar sayesinde b.şehir meclis üyeliğine alıştınız,yemezler 30/09/2018 10:47:31
    Gönderen : Celal
    Büyükşehir meclis üyeliğinin tadını aldı ya,artık durmaz.Melih gökçek b.şehir meclis üyelerini milletvekilinden daha cazip hale getirdi.Her türlü rant.Hacı aysunun günahı ve vebali çok büyük.Şahsi kaprisleri yüzünden köyünün oyunun hepsini almayan bir ... vali lakaplı küçük enişteyi ve bu arkadaşı meclise soktu.Herkes kendi yakınını b.şehir şirketlerine ve belediyeye yerleştirdi.Bir tanesi de Ankarada altındağdan seçilen.Bunlar ne akarlar ne de kokarlar.Kendi menfaatlerinden başka kime faydaları olmuş?Hangi garibanın çocuğunu işe koydular?Doğucuğumun da büyük isteyip b.şehir meclisine fit olmak.O eskidendi.Bir kere b.şehir meclis üyesi olanı bir daha listeye koyan b.başkanları ve ilçe başkanları .... demektir.Zaten onlarda yoğurdu üfleyerek yer listeye koymazlar.
  • Başlık : Adaylık 30/09/2018 08:25:23
    Gönderen : Ahmet
    Aday falan degilsin aslında dogu bey bırakın bu ayak oyunlarını çirkin siyasetleri sen ve patronunun haymanaya verdiginiz zararları anlattırmayın
  • Başlık : Herşey ortada 29/09/2018 09:48:39
    Gönderen : Cetin can durmaz
    Herkesin dilinde şu var; her hafta yeni bir aday çıkıyor. Niyemi cunku mevcut baskan tuvaletten baska bi cakili civisi olmadigi icin herkesde bi ozguven patlamasi var ben tuvaletten fazlasini yaoarim diyor . Biri cikmis bu hafta benim yurtbeyliye yaptiklarim ortada dior yani koye 2 3 tane cöp kutusu koymus onu anlatiyor köyle bir tutuyor. Biz genclerde gülerek okuyoruz aglanacak halimiziii ..
  • Başlık : beş yıldır ne oldu? 29/09/2018 09:18:43
    Gönderen : haymana değişecek derken
    Sayın Demir beş yıldır meclis üyesisiniz Haymana için nasıl bir projeye imza attınız ve ya nasıl bir proje sundunuz ? 5 yıldır ne verdiniz ki ne isteyesiniz? kısaca ne yaptınız hani?
  • Başlık : Saka gibi 28/09/2018 06:21:55
    Gönderen : Dogu
    Sayin dogu bey su anki yonetimde degilmisiniz sizlerin sayesinde bu duruma dusuldu mademki bu yonetimi begenmediniz bu zamana kadar neden istifa etmediniz cok komik bi durum gercekten ben sunu dusundum yapmak istedim ama bu yonetim engel oldu diyebileceginiz bi projeniz varmiydi
  • Başlık : bu adam kim 28/09/2018 05:59:39
    Gönderen : ali
    yahu bu adam kim tanıyan varmı cidden meclis üyesiymiş ben şayet hi yerde görmedimde duymadımda keşke akp bunu aday göstersede yaşının bi kaç katı oy alıp otursa yerine bunlar reklam kokan hareketler bu seçim agzı kendilerini pazarlamaya yer arıyanlar ulan haymananın yolunu bilmezsiniz çıpık belediye başkan aday adayı olursunuz hiçmi haddinizi bilmezsiniz ben bu konuda özdemir turgutu tek geçerim aslan gibi bahımsız aday oldu
  • Başlık : bi gidin kardeşim ya 28/09/2018 04:26:27
    Gönderen : ali osman
    sayın doğu demir sormazlarmı adama, nerdeyse 5 senedir belediye meclis üyesisin haymanaya ne yaptın diye.eleştirdiğin ekibin ta içinde olan yine sensin buugüne kadar niye sesin çıkmadı.haymana bu kadar kötü yönetiliyorsa bunun sebebi yine siz meclis üyeleri değilmisiniz? hacı aysunun torpiliyle listeye girdin.birde kalkmış adayım diyorsun.uzak durun kardeşim haymanadan.normaalde nasıl burda yaşamaktan kaçıyorsanız şimdide kaçın.dışardan ithal başkan istemiyoruz kardeşim.
  • Başlık : Adaylık 28/09/2018 03:11:13
    Gönderen : Kenan
    Kendi köyünde 5 oy un vaesa aday ol dogu kadeş
  • Başlık : insan da biraz yüz olur 28/09/2018 01:50:45
    Gönderen : Baba
    Yeğen sen şu an iktidar partisisnin büyükşehir meclis üyesisin her türlü yetki elinde şimdiye kadar yaptıklarınız yazsaydında bunadan sonra şunlarıda ekleyeceğim diye mesaj verseydin sende hiç utanma yokumu.Hacı Aysu sayesinde Haymana yı ilk gördün Hacı kimi siyasete taşıdıysa hepsi....... çıktı ayıp lan sizin yaptığınız.
  • Başlık : Hayırlı Olsun 28/09/2018 00:18:57
    Gönderen : Erkan Tetik
    Sayın Başkanım Hayırlı olsun. 5 yıl boyunca iktidar partisi belediye meclis üyeleği içerisinde köyünüze ve ilçesinize yapmış olduğunuz icraatları aktarırsanız sizi tanımamıza yardımcı olur.