“BAŞKANLIK YARIŞINDA BEN DE VARIM”

Bu habere 310 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 01/06/2018
İYİ Parti’den milletvekili aday adayı olan ancak listede yer almayan Samim Yaşar, yine İYİ Partiden Haymana Belediye Başkan Adayı olduğunu açıkladı.
Samim Yaşar bir süre önce İYİ Parti Milletvekili Aday adaylığına başvurmuş ve eğer aday olamaz ise Haymana Belediye Başkanlığına aday olduğunu üstü kapalı da olsa belirtmişti.
Yaşar milletvekili adaylarının açıklanmasının ardından Haymana Belediye Başkanlığına talip olduğunu resmen beyan etti.
Yaşar konu ile ilgili olarak gazetemize şunları söyledi, “Öncelikle milletvekili aday adayı olduğum bu kısa dönemde bana destek veren tüm dostlara teşekkür ediyorum. Bu süreçte beni en çok etkileyen şey, herkesin (hangi partiden olursa olsun) verdiği samimi destekti. Bu manevi destek doğrultusunda daha öncede Haymana Gazetesi’ndeki beyanatımda belirttiğim gibi, başka bir kulvarda, İYİ Parti ve Meral Akşener ile beraber, genel merkez, il başkanlığı ve ilçe başkanlığıyla yaptığım istişareler sonrasında Haymana Belediye Başkanı adayı olduğumu açıklıyorum. Rabbim iyilerle beraber olsun inşallah. Belediye başkanlığına aday olanların birçoğu benim dostum ve samimi arkadaşım. Onların da Haymana için iyi şeyler düşündüğünü zannediyorum. Bu bir hizmet yarışı olmalıdır. Rabbimden tek dileğim bu makama ilçemize yararlı, çalışkan, ahlaklı, kul hakkı yemeyen, güçlünün değil doğrunun yanında olan, ben değil biz diyebilen, yüreğinde gerçek Allah korkusu taşıyan, kimseye gebe olmayan, diyet ödemeyen, köprüyü geçene kadar diye düşünmeyen vizyon sahibi ve ileri görüşlü birisine nasip etsin. Bu süreçte Haymana halkının bana ve partime çok yüksek oranda destek vereceğine eminim, Bu iyiler ve cesurlar hareketidir. Haymanalıların iyi ve cesur olduklarını biliyorum.
Bir de internet üzerinden sahte isimlerle (aslında kim oldukları belli olan) iftira, yalan ve seviyesiz yorum yazanlardan ricam, yıkıcı değil yapıcı olsunlar. Çünkü bu tür söylemler, asılsız dedikodu, yalan ve iftiralara başvurmak sadece yetersizlerin özelliğidir. Ben her türlü eleştiriye açığım. İşyerimi herkes bilir. Eleştiri yapmak isteyen arkadaşlardan ricam buyursun hem bir kahve içer hem de eleştirileri beraber değerlendirir, varsa projelerinden yaralanır, ortak akılla doğruyu bulur, yolumuza devam ederiz. Tıpkı medeni insanların yapması gerektiği gibi.
İlerleyen zamanlarda daha geniş ve kapsamlı açıklamalarda bulunacağım. Şunun bilinmesini istiyorum ki, hiçbir zaman kara düzen, güdük, yalan, dedikodu ve iftirayla beslenen, halkın özel ve hassas günlerinden yararlanan, etnik köken ayrıştıran, ötekileştiren siyasi bir yol izlemeyeceğim. Tek bir Haymana var, o da hepimizin. Hep birlikte refah içerisinde mutlu bir şekilde yüzümüzü güneşe çevirerek yaşayacağız inşallah. Ve o günler çok yakın. Tüm Haymanalılara sevgi ve saygılarımı sunuyorum.”
Haber: Hüseyin YILDIRIM
Bu yazıya toplam 14 yorum yapıldı.
  • Başlık : Komleksliler 09/06/2018 17:02:56
    Gönderen : Hasan
    Samim başkanın adaylığı bazılarını çok rahatsız etmiş galiba,çokmu canınız yandı boyu uzun kendi küçük adamlar..
  • Başlık : Kıskançlar 08/06/2018 17:58:03
    Gönderen : Kadir
    Başkan seninleyiz,kıskananlar çatlasın..
  • Başlık : Şaşırdık mi 07/06/2018 01:47:40
    Gönderen : Ayhan
    Bu kulvarda da şansınızı denemenize sasirmadik. Artık bir daha ki seçime de HDP ya da saadet partisinden görürüz
  • Başlık : Ayşenur Bey fazla efor harcıyorsunuz 06/06/2018 10:05:17
    Gönderen : Ahmet
    bu ayşenur denen sahtekar da bayan ismini kullanarak yorum yazıyor. Bir kere sen kendisini saklayan irkeksin! Adam gibi kendi adını yazsana. Bir bayanın ismi altına saklanıyorsun. Ayıp değil mi? Yok eğer gerçekten bayan isen şu sözlerin:kulturlu bilgili bir haymanaliya ihtiyaç var diyorsun. Samim Bey de kültürlü birikimli tahsilli bir insan.Alışmışsınız küçük olsun benim olsun diyen ortaokul mezunlarının belediye başkanlığı ve milletvekili aday olmalarına ve sizi yönetmelerine.Biraz kafanızı kaldırın ve çevreyi görüp tanıyın.Türkçeyi de güzel kullanırsanız sevinirim. Meydan iki tane cahil insana kalacak hali yok ya. Samim Bey de, Levent Bey de, Ahmet Bey de, Mehmet Bey de aday olur.Bu kıskançlık neyin nesi?
  • Başlık : Başarılar 05/06/2018 03:18:14
    Gönderen : Necati
    Samim yaşarı bekliyoruz Haymana nın kötü kaderini değiştirecek tek kişi başarılar diliyorum.sonuna kadar seninleyiz.
  • Başlık : Hangi parti 05/06/2018 09:00:18
    Gönderen : Mustafa koç
    Levent bey henüz adaylığını bile açıklamadı hangi partinin adayıymış söylesinde hepimiz bilelim.bildiğimiz kadarıyla kendisi akp li.u
  • Başlık : Yetersizlik ve kıskançlık 05/06/2018 08:54:57
    Gönderen : Haymanalı
    Adamın beyanlarını okumamışınız herhalde varsa eleştiriniz gelin konuşalım diyor,ama nerede sizde o birikim yaşasın sanal yorum,Samim başkanın dediği gibi yetersizlik.
  • Başlık : Sahte rumuzlar 05/06/2018 08:40:10
    Gönderen : Murat saraç
    Ya arkadaşlar lütfen kendi kendinize yorum yazmayın.adınızı soy adınızı nereli olduğunuzu yazında inandırıcı olsun.samim yaşar Haymanaya yakışan tek adaydır.
  • Başlık : İtici 04/06/2018 18:35:54
    Gönderen : Yorumsuz
    Yorum yazan insalar gercekten ayıp burda seversiniz sevmezsiniz başka insanın adını yazmak ne kadar itici gözüküyo burdan farkındamısınız kim adaysa cıksın gazeteye medeni cesaretini göstersin onun bunun adını yazmakla oy mı vercek insan balon misali olmuş haberi okudugumda altaki torumlara baktıgımda alakasız benin bin tane oyum olsa ne buna ne ona vermem herkez işini yapsa bence daha iyi
  • Başlık : birak artik 04/06/2018 17:09:10
    Gönderen : aysenur
    samim arkadas sen hep aday olmaktan yorulmadin ama bizi seni takip etmekten yorulduk , 360 derece bir donuz soguk bir dus gibidir bos ver yine basarmayacaksiniz , bolmeyin oylari artik sahayi gerçekten kulturlu bilgili bir haymanaliya ihtiyaç var !!bir bayan aday varsa bizde haymanali kadinlar olarak arkasindayiz ama sizin degil lutfen çekilin artik her seferinde eleniyorsunuz , bazan diyorum sadece gundem olmak için mi ugrasin, samim agbi birak artik !
  • Başlık : Levent Koç 03/06/2018 23:29:57
    Gönderen : Mirza Mirza
    Oyumuz Levent Başkana
  • Başlık : Tebrik 03/06/2018 16:01:36
    Gönderen : Haymanalı
    Samim beyi tebrik eder başarılar dilerim,size herşey yakışır yolunuz açık olsun.
  • Başlık : İlçeye ahlak gelsin 02/06/2018 07:54:10
    Gönderen : Serhat Yetik
    Haymanaya ahlaklı aday levent koç lazım samim bey levente destek ver sende en ahlaklı aday levent koç