HAYMANA’DAN ERDOĞAN’A BAĞIŞ

Bu habere 553 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 01/06/2018
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a ve AK Parti’ye destek olmak amacı ile Haymanalı partililer Erdoğan’a bağış yolladı.
Hafta içinde Haymana Ziraat Bankası önünde bir araya gelen AK Partililer bir basın açıklaması yaptılar.
Belediye Başkanı Özdemir Turgut ve AK Parti İlçe Başkanı Rüstem Kandemir’in yanı sıra çok sayıda partili bir araya gelip destek mesajı verdiler.
Kandemir’in okuduğu basın bildirisinde, amaçlarının 24 Haziran başkanlık seçimlerinde AK Parti’ye, Liderleri Recep Tayyip Erdoğan’a ve dava arkadaşlarına sahip çıkmak olduğunu, bugün yaptıkları destekte miktarın değil, sayısal olarak kampanyaya destek verecek kişilerin çok olmasının önemli olduğunu, Haymanalılar olarak Recep Tayyip Erdoğan’a sahip çıkacaklarını ve gönülden desteklediklerini söyledi.
Basın açıklamasının ardından orada bulunan başta Belediye Başkanı Özdemir Turgut ve AK Parti İlçe Başkanı Rüstem Kandemir olmak üzere, belediye meclis üyeleri, yönetim kurulu üyeleri, teşkilat, mahalle başkanları, gençlik ve kadın kolları hep birlikte Ziraat Bankasında Recep Tayyip Erdoğan’ın hesabına para yatırdılar.
Yapılan bağışların ardından toplantı son buldu.
Haber: Hüseyin YILDIRIM
Bu yazıya toplam 8 yorum yapıldı.
  • Başlık : Kaan ben Allah taraftarıyım 04/06/2018 01:01:55
    Gönderen : Celal
    Ben Allahın taraftarıyım kaan efendi.Düzmece senaryolarla vatandaşları böyle basit işlere yönlendirmek ve bu vatandaşları da enayi yerine koymak aklın ve mantığın alacağı iş değildir.Kimsenin taraftarı değilim.Hele para yardımı konusunda, hem bizi iliklerimize kadar fakir bırakacaklar, hem de gösteriş ve ikiyüzlülük yapıp gidip para verecek durumda değilim.Yerel siyasetçiler mecbur yapar,çünkü basındaki resimlerine ve haberlerine bakıldığında,eksik bir tane yerel siyasetçi oldu mu,yukarıdan onların iplerini çekerler idam ederler.İp çekmek idam etmek derken,mecazi anlamda dedim.Yani maaşa zam,işe son gibi bir durumla karşı karşıya gelirler.Onun için onlar verirler.Ama yanlarındaki bazı gariban insanları da karakter oyuncu olarak kullanmasınlar.
  • Başlık : utanin 04/06/2018 17:25:30
    Gönderen : aysenur
    devletin butun zenginlikleri eleinde olan reyiz , sarayda yasiyor, cocuklari amerikada okuyor,dunya kadar sirketlere sahip , bunlarda burda show yapiyor utanin be size oy verenin elleri kirilir insallah ! ....reyiz !
  • Başlık : Oy kulanmıycam 03/06/2018 07:35:30
    Gönderen : Hasan
    Ben koyu ak partiliyim ama özdemir rüstem ali oguZdan dolayı oy vermiycem yeter be bu ilçe cektigi yazık degilmi tarihi ilçeye şu memlekete allah aşkına ne hizmet gördük ben utanıyom siz utanmıyosunuz bir kaç kişnin eline kalmış bu ilçe kurumlar aile boyu yerleştiler bu insalar pirim yapacak biz oy vercez vermiyorum vermiycem masallara karnımız tok yok adayımız varmış hic bir partiye oy vermem bu insalardan bu ilçe kurtulması lazım başka care yok köy olduk köy işcilerin maaşlarını ödeyin para toplayın
  • Başlık : Vay dünya 03/06/2018 16:39:42
    Gönderen : Haymanalı
    Bu karede bazılarının ne iş yaptığını Haymana biliyor,a.kadirin düne kadar söylediklerinide herkes biliyor,insanlar resim verirken kimlerle aynı karede olduklarına dikkat etmeli bence hele yöneticiyse.gerçi başka kimse yok heralde..
  • Başlık : Dostlar alışverişte görsün. 03/06/2018 16:11:08
    Gönderen : Haymanalı
    Birde aylardır maaşlarını alamayan evine ekmek götüremeyen gariban işçiler için karınca duyarlılığını gösterseler bu arkadaşlar.
  • Başlık : Yaptığı kıyasa bak sen hele 03/06/2018 12:24:31
    Gönderen : Necati
    İbrahim a.s.`ı ağzınıza almayın ve kıyas yapıp İbrahim. a.s.`a haksızlık yapma. Bu nasıl bir kıyas kardeşim ya. Seni Kuran okumaya davet ediyorum. Yalanla,dolanla ibrahim. a.s.`ı kıyaslama.
  • Başlık : Ahmet bey 02/06/2018 18:11:44
    Gönderen : Kaan yucel
    Ahmet bey hz. Ibrahim nemrut tarafindan yakıldığında küçücük karıncalar ateşe su taşıyorlardı. O ateşi karıncanın taşıdığı şu sondurebilirmiydi elbette hayir. Ama karıncanın tarafı belliydi. Bu adamlar da reisi zengin etmek için para yollamadılar ama en azından tarafları belli. Sen ne taraftasın ona bakacaksin
  • Başlık : Yazık üzüldüm parasızlık zordur gerçekten 01/06/2018 07:53:54
    Gönderen : Ahmet
    Ya haberim olsaydı ben de Polatlıdan koşa koşa gelir 1 lira verirdim. Çünkü gariban cumhurbaşkan adayları çok fakir! Ama gerçekten çok fakir. Senin benim vereceğimiz 10 bin 20 bin onların çerez parası dahi değil. Bu ne rezalet her seçimde para istemek. Bu nedir biliyor musunuz? Dostlar alışverişte görsün hesabı ile para topluyorlar. Yoksa ihtiyaçları olduğundan değil. Önceki seçimde de taklacı bir büyükşehir belediye başkanı en fazla ben para topladım diye suçluluğunu örtmek için Reise yaranmaya çalıştı. Ama Reis hayyt yıkıl karşımdan dedi kırdığın cevizlerin haddi hesabı yok dedi ve iadeli taahhütlü postaladı.