HEMŞERİLERİMİZ ADAYLIK YOLUNDA

Bu habere 752 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 11/05/2018
24 Haziran Genel Seçimleri için aday adayları belli oldu. Seçimlere aday adayı olarak katılan hemşehrilerimiz de var. Adaylıklar ise 26 Mayıs tarihinde belli olacak. Acaba kimler milletvekilliği için seçmenin karşısına çıkacak?
Türkiye 24 Haziran’da yapılacak milletvekilliği ve Cumhurbaşkanı seçimlerine kilitlendi.
Mecliste milletvekili sayısı 550’den 600’e çıkacak. Ayrıca daha önce 2 bölge olan Ankara 3 bölgeye ayrıldı ve 32 olan milletvekili sayısı 36’ya yükseldi. Bizim bulunduğumuz 1. bölgeden 12 milletvekili seçim sonrası meclise gidecek.
Seçimlerde milletvekili olmak isteyenler partilere aday adaylığı başvurularını yaptılar. Bu isimlerden bazıları 26 Mayıs tarihinde aday olarak meydanlara inecekler.
Hemşerilerimizden de şu ana kadar milletvekili aday adaylığı başvurusunda bulunanlar oldu.
AK PARTİ
Fahri Usta; 1962 doğumlu ve Gedik Köyü nüfusuna kayıtlı. Usta; Haymana ve Ankara’da işadamı. 
Derviş Bozyel; 1972 Alahacılı Nüfusuna kayıtlı. Bozyel yurtdışında kendine ait işletmecilik yapmakta.
Aydın Benli; 1979 doğumlu ve Şerefligökgöz Nüfusuna kayıtlı. Özel güvenlik ve milletvekilliği danışmanlığı yapmakta.
Dilan Özcan: 1997 doğumlu. Cihanşah nüfusuna kayıtlı ancak aslen Çatak’lı. Öğrenci.
Ayhan Can; Aslen Yozgat’lı olan Ayhan Can, yine Yozgat’tan milletvekilliği için aday adayı oldu. Can İlçemizde İlçe Gençlik ve Spor Müdürü olarak görev yapmaktaydı.
İYİ PARTİ
Samim Yaşar; 1965 doğumlu ve Söğüttepe nüfusuna kayıtlı. Özel Eğitim Okulu Sahibi.
Şu ana kadar diğer partilerden aday adaylık başvurusu yapan olmadı. Aday adayı olan hemşerilerimize başarılar dileriz.
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 25 yorum yapıldı.
  • Başlık : sorma sorma çok faydası olur. 22/05/2018 00:17:16
    Gönderen : Cemal
    Sorma yaw çok ama çok faydası olur canım bunda şüphenmi var Haymana?Ancak tenezzül edip telefonlara bakarsa o zaman seni adam yerine koyup faydası olur elbette ciğerim.
  • Başlık : Esref Kiraz yolun açik olsun ! 22/05/2018 23:27:58
    Gönderen : Emine Kiliç
    Iyi parti nin listesinde samim yok !! akp de fahri usta var , keske bos hayallere kapilmasaydik ve çirkin elestiriler olmasaydi sanirim en çok uzulen Huseyin Saraç oldu butun samimiyetiyle iyi partinin destekçisiydi ! geçmis olsun arkadaslar bu arada HDP IKINCI SIRADA Sayin Esref Kirazi kutluyorum , durust efendi haymanain oz çocugu yolun açik olsun !O meclisi durust durusunla temsil edecek olan sensin !
  • Başlık : Tebrik 22/05/2018 08:40:20
    Gönderen : Haymana
    Tebrik ederim Fahri Usta`yi Ankara 1. Bolge 7. Siradan aday gösterildi. Ins Haymanamiza faydası olur.
  • Başlık : GÜLZEL HAYMANA HALKI HERŞEYE LAYIKTIR AMA BİRLİK OLMALIYIZ BİZLER 21/05/2018 02:12:11
    Gönderen : EROL AYTAÇ
    DEYERLİ OKUYUCULAR SON 5 AY ÖNCE HAYMANANIN 14 KÖY HAYMANA DAN AYRILIP POLATLIYA BAGLANMAK İSTEDİ HEP DUYDUK GÖRDUK HAYMANAMİZ NEDEN BU HALLERE GELDİ HAYMANAMİZ İYİ YÖNETILMİYOR ONDAN BU İŞLER GELDİ BAŞİMİZA HAYMANA ZATEN HAMAMLAR OLMASA KİMSELERDE GELMEZ YEMİN OLSUN GELMEZLER HELEBİR DÜŞÜNELİM BEYLER 15 YIL BU AK PARTIYE OY VER DIK NEKAZANDIK BİZLER ÇOK ÇOK ŞEY KAYBETİK BİZLER HEM HAYMANAYI HEMDE 5 BELDEMİZİ KAYBETTIKVE DEVLET BİRİMLERİ TEK TEK KAYBETTIK HAYMANAMIZDA KÖY OLDU BU ARADA KÖY OLDU GİTTİ BU HAMAMLAR BU SU LAR BAŞKA İLÇERİN ELİNDE OLSAYDI NELER YAPILMAZKI AMA BUNU YAPACAK İNSAN NAZIN BİZLER HEP AYNI AKIL ANCAKMİLLETIN MAŞASİ OLMAYA DEVAM EDECEGİZ HAYMANA HALKI BİR SES ÇIKARMASI NAZIM BU AKEPEYE OY VERDIKTE NE KAZANDIRDI BİZE NE FAYDASİ OLDU DİYE DÜŞÜNELİM BEYLER ZARAR DAN BAŞKA BİŞEY YOK 5 BELDEMİZ KAPANDI ASKERLIK ŞÜBEMİZ KAPANDI CEZAEVI KAPANDI TEK KAPANDI KARAYOLLARI KAPANDI TEK BİR NOTER KALDI HAYMANADA BİZLER BUNU HAK ETMİYORUZ HAYMANALILAR OLARAK FAZLASIYLA HAKSİZLIK
  • Başlık : HAYMANA NİN GÜNDEMİ BİRLİK OLMALIDIR 19/05/2018 05:49:25
    Gönderen : EROL AYTAÇ
    SAYIN DEYERLI ARKADAŞLARIM SAHTE İSİMLE GİRMEYIN GERÇEK İSMİNİZLE GİRİN ANKARANIN EN ESKİ İLÇELERIN DEN BİRİSİ AMA ŞİMDI EN GERİ KALMIŞ İLÇELER ARASIN DA SON SIRADA ÇÜNKÜ BİRLİK YOK BERABERLIK YOK BİZDE ANCAK BİR BİRİMİZİ KARALIYORUZ BİRBİRİMİZİN KUYUSUNU KAZIYORUZ ADAM GELIP ÇORUM DAN ADAY OLUYOR HAYMANA DA HALBUKİ HAYMANAMIZDA O KADAR OKMUŞ İNSANLAR VARKI BİZLER KENDI ADAMIZA SAHIP ÇİKMİYORUZ ELIN ADAMINA MAŞA OLUYORUZ BİZLER ÇOK KISA ÖNCE HAYMANANIN GURUR OLAN ANKARA BÜYÜKŞEHİR ZABITA DAIRE BAŞKANIMİZ OLAN DEYERLI BAŞKANİMİZ MEHMET ERCAN GİBİ BİR İNSANA SAHİP ÇIKMADIK BİZLER ŞİM Dİ MUMLA ARIYORLAR YENİ GELEN ZABITA DAIRE BAŞKANI TÜM HAYMANALILARIN İŞİNE SON VERDİ BİZLER KENDI INSANIMIZA SAHIP ÇIKMİYORUZ HEP MAŞA OLDUK MİLLETE HAYMANAMİZ BİTMİŞ KÖY YOLLARI YOK LEVHALARI YOK İNSANLARİMİZ CENAZE EVİNDE SİYASET YAPIYORLAR UTANMADAN SANKI HAYMANA YI GÖKLLERE ÇIKARMİŞLAR GİBİSİNE AYIP YEMİN OLSUN AYIP TÜM ADAYLARA BAŞARILAR DİLERİM
  • Başlık : İki yüzlülük ve Haymana hainleri 18/05/2018 05:06:28
    Gönderen : Mehmet özdemir
    Arkadaşlar bakıyorum sahte isimlerle silahşörlük yapanlar var öz eleştiri yapanlar açık kimlikle eleştirebilirler ama bakıyorum bu eleştiri yapan küçük insanlar ufkunun almadığı ve başkalarına taşörönlük yarak bir şey yaZdığını zannediyorlar.kaldıki haymanayı yönetenler karşısında hak yiyenlerin yanında yer alıp basitlik yapanlar Haymanalı olamazlar..çıkan her aday hak ediyor cesaretleri ve toplumda karşılık bulduklarına inanıyorum..ayrıca fahri usta yıllar boyu Haymanaya hizmet vermiş tüm yatırımlar haymanada ve ticareti haymanada devam etmekte..diğer adaylarda saygın kişiliklere sahip fakat kişilik zaafiyetleri olanlar gıybet ve iftira etme cüretinde hep olacaklarıdır.sevgili editör lütfennnnn tc ve ismi olmayanın mesaj ve yorumlarını kabul etmemeniz gerekir.. saygılarımla emekli öğretmen..
  • Başlık : HAYMANAMİZA TEK FAYDASİ OLAN VEKİLİMİZ LEVENT GÖK TUR 17/05/2018 06:33:01
    Gönderen : EROL AYTAÇ
    BÜGÜN HAYMANAMİZA BAKINCA YILLARDIR AYNIDIR DEGİŞEN BİŞEY YOK MALESEF HAYMANAMİZ AK PARTI BİTİRDI BİR KÖYDEN FARKI YOK MALESEF 5 BELDESİ KAPANAN DEVLET BRİMLERİ TEK TEK KAPANAN HAYMANAMİZ BİTMİŞTIR RÜSTEM KANDEMİR DE SIRTINI AKPEYE DAYANMİŞ HAYMANA BİTMİŞ UMRUNDA DEОİL BİLE YAZIKLAR OLSUN GÖÇ ALMİŞ GİDİYOR TARİM BİTMİŞ HAYVANCILIK BİTMİŞ HALA UTANMADAN AK PARTIYE OY İSTİYORLAR NE YÜZLE OY İSTİYORLAR BU İNSANLAR UTANMA YOK BUNLARDA YEMİN OLSUN YÜZDE 80 OY VERDİK AK PARTIYE BİR ОÜN OLSUN HAYMANA HALKINI İNSAN YERİNE KOYMADILAR HAYMANA HALKINI KAZANA KIZILCIHAMAM 50 DAFA GİTTİLER KAZANA MHP DE AYNI GURUP TOPLANTILARINI ORDA YAPTILAR HAYMANAMİZDA 5 YILDİZLI OTELLER VARDI LAFA GELİNCE HAYMANA KÜRT BİR İLÇE OBUR İLÇERLERDE YÜZDE 50 BİLE ÇIKMİYOR AK PARTIYE ARAŞTIRIN BAKALIM BEYLER YALANMI GERÇEKMİ
  • Başlık : Memet ali cemal 16/05/2018 18:29:12
    Gönderen : Delikanlı olun
    Delikanlı olun klavye kahramanlıgı yapmayın adamın dükkanı işyeri orda varsa bi derdiniz gidin Burda sizin gibi cekemeynler ha siz mv kazanmasa belediye başkanı adayı yaparlar korkusumu var acaba meyve veren agac taslanır tüm küfür kafirler saldırıyo cünkü biliyolarki ak partide be özdemir ne rüstem belediye secimlerinde göremiycekler oyüZden cirkefleşiyolar memet ali cemal hepiniz aynısınız bu ilçeyi fahri usta degil rüstem özdemir yönetiyo gidin derdinizi onlara anlatın bu adayların hepsine helal olsun inşallah hepsi secilir dusmanım bile olsa haymanalı olsun şükür içimizde fitnelik cekemezlik yok ...büyük başarı Vallahi helal olsun tükiyede listlere girenlere
  • Başlık : cemal açık konuş 15/05/2018 21:18:47
    Gönderen : Mehmet
    Ali senin yorumunu okuyunca acaba aşağıdaki Cemal isimli arkadaş da kibirli derken Fahri ustadan mı bahsediyor diye kendi kendime analiz yaptım. Cemal in tam açıklamadığı görüşlerini merak ediyorum.hemşerim gizli kapaklı işimiz olmaz ne biliyorsan söylede bizde ak partiye ve Numan kurtulmuşa tepki gösterip neden aday yapıyorsunuz diye eleştirelim oy vermeyelim.Yok değilse ayrı mesele. Çünkü Has partiden tanıyor Numan kurtulmuş fahri ustayı.Cumhurbaşkanına her türlü hakareti yapan Numan kurtulmuş ak partili oldu herşey süt liman oldu.Adamlarını heryerden aday gösteriyor.
  • Başlık : Haymanali olsun camurdan olsun 15/05/2018 20:21:54
    Gönderen : Gelismek
    Haymanali olsun camurdan olsun deli olsun sevilmesin birileri icin degil memleket icin mecliste temsil edilmeli artik fitneligi fesat ligi birakin kendi koltuklariniz icin seve bilirsin sevmeye bilirsin sen sevmiyosun diye herkez sevmemek zorunda degil biraz adap sahsi kelimeleri birakin burdaki tum adaylari medeni cesaretinden kutluyorum hepiniz secilin istemeyinin cekemiyenin gozu ciksin parti onemi yok bu insalar san olmasa bana bana olmazsa baskasina bu koye olmasa baska koye elbet bir hizmeti olur elin corumlusu yozgatlisi ankaradan aday oluyo kendi adaylarimiza sahip cikalim haymananin hali ortada yonetim ortada hala fitnelik pesinde olan insalar var kimse kimseyi sevmek zorunda degil kimse kimseyede muhtac degil bu insalarin cogunun evi isyeri burda birilerinin fitneligiyle olacak isler degil..haymana once birbirne saygi duymali saygili olmayan saygi beklemesin savasa degil secime gidiyoz ortak nokta haymana ha siz biz bunlari degil corumlu yozgatli sivasli lari mi secelim
  • Başlık : Yaziklar olsun 15/05/2018 08:25:28
    Gönderen : Ali
    Fahri usta piyasalarda yok aday oluyor bune iş eger akp bu şahsi siraya koyarsa vağ haymananin haline ic bir faydasi yok haymanaya yazikkkk
  • Başlık : Haymana 13/05/2018 02:22:51
    Gönderen : Boşver
    ALLAH Hayırlısını Versin Haymanamıza
  • Başlık : Tebrik 13/05/2018 01:17:00
    Gönderen : Samim yaşar
    Tüm haymanalı milletvekili aday adayı arkadaşları Tebrik ediyorum...samim YAŞAR İyi parti ankara 1. Bölge milletvekili aday adayı..
  • Başlık : KEZİBAN HANIM İYİ MEYVE VEREN AОAÇ TAŞLANIR. 13/05/2018 20:37:01
    Gönderen : HÜSEYİN SARAÇ
    ÖNCELİKLE KEZİBAN HANIM BİRİNİ ÖVECEKSENİZ, DİОERİNİ KARALAMAYIN .EMİN OLUNKİ MİLLET GÖZÜNÜ AÇTI , SONUNDA ,BİR TEK PARTİ DEĞžİŞTİREN SAYIN VEKİL ADAYIMIZ SAMİM BEY DEОİL MERKEZDE ÇOK GEGİŞLER OLDU. BBP`DEN MHB`DEN CHP`DEN SAADET`DEN HER PARTİDEN İYİ PARTİSİNE GEÇİŞLER YAPILMADIMI. NERDEYDİNİZ O ZAMAN KEZİBAN HANIM.NEFSİNİZ SESİYLE DEОİL YÜREОİNİZİN KALBİNİZİN SESİYLE YORUM YAPINIZ. BU DÜŞÜNCEYE SAHİP OLAN SEN O BAŞKASI KİM OLURSA OLSUN. BEN BUNU HAYMANA ADINA BİR ART NİYET OLARAK GÖRÜRÜM.ANLADIMKİ HAYMANA NEDEN GELİŞMEDİОİNİ, KÜLTÜRÜMÜZ. GERİDE KALMIŞ KONUŞMA ÜSLUBUMUZ BİLE FARKLI. ANLAYACAОINIZ, HAYMANIN İSTİKBALİYLE KARALAYACAK . SIFATDA BULUNMASAK İYİ OLUR. BEN BİR ESNAF OLARAK İNTERNET CAFE SAHİBİYİM . SİNEK AVLIYORUZ. NEDENMİ?.. HAYMANA GARİBAN FAKİR BİR MEMLEKET OLDUОU İÇİN.. BİZLER NE BİR ŞANS VERİYORUM KENDİ İNSANIMIZA .. NEDE İSTİKBALİMİZE.. SAYGILAR..``````HAYMANA İREM İNTERNET CAFE``` İŞLETMECİLİK
  • Başlık : Allanıp pullanan adaylar içimizde 13/05/2018 20:24:58
    Gönderen : Cemal
    Burada allanıp pullanıp milletin önüne sunulan ve altaki yorumlardada bayağı göklere çıkarılan adaylarda varmış.Ancak daha önce seçilemeyecek listeden aday olunca kendilerini dev aynasında gören ve hemşerilerinin telefonlarına dahi çıkmaya tenezzül etmeyen,Ankara metropol belediyelerde ihale peşinde koşan, kibirliğin danıskasını yaşayan insanlar yine allanıp pullanıp karşımıza çıkıyor.Aday olursa köyümüzden zırnık oy çıkmaz.Biraz daha açacağım fitne olmasın diye açmıyorum.Ama cevap verirse 15-20 sene önce eski partisinin il başkanlığı seçiminde nasıl oy kullandığını daha detaylı açıklayabilirim.
  • Başlık : Onur kelimesine ağzına alana bak 13/05/2018 20:19:09
    Gönderen : Hasan
    Keziban kızılcık,gerçek adın mı yoksa bayan adını kullanan sahte adın mı?Hangi köylüsün,kimin kızısın onu açık yaz da,ben de burada hem seni tebrik ederim,hem de senin düşüncenin aksine en oturaklı,en düzgün kişinin Samim Yaşar abimizin olduğunu delilleri ile izah edeceğim.Yeter ki sen burada gerçek kimliğini hangi köylü,kimin kızı olduğunu söyle ve biz de inandıktan sonra sana hak verirken,en çok parti değiştiren diğer insanları burada yazacağım.İnsan başkalarının onurunu ağzına alırken,kişi kendisinde olanı ile konuşur derler.Onur kelimesini kullanman hem terbiyesizlik hem de ağır bir kelime.Bunu söylerken ölçüp,biçtin mi?Bu kelime bir bayana yakışmaz.Tabi bayan isen.
  • Başlık : bagimsiz haymana gazetesi ! 12/05/2018 06:30:05
    Gönderen : Nurhayat
    iyide sadece bu partilerdenmi adaylar çikti ? HDP NIN ADAYI NERDE !madem bagimsiz gazetesiniz o halde butun partileri esitce yayinla yoksa havuz medyasi gazeteleri gibi olursunuz ! saygilar EDİTÖRÜN NOTU: Biz tüm partilere eşit mesafedeyiz. Bunun aksini kimse inkar edemez. Edindiğimiz bilgilere göre Haymanalı olarak HDP için aday adaylığı müracatı yoktu. Eğer var ise bize bilgi verilmedi. Yoksa kesinlikle böyle bir görmezden gelme gibi durum söz konusu değildir. Saygılarımızla.
  • Başlık : delan hanim ! 12/05/2018 04:47:04
    Gönderen : keziban kizilcik
    Bir bayan olarak sana basarilar dilerim bacim, erkeklerden daha duyarli daha basarili olacagina inaniyorum yolun açik olsun!
  • Başlık : Sadece seçilmek için 12/05/2018 04:43:03
    Gönderen : keziban kizilcik
    Samim yasar bu kadar çabuk bir sekilde parti degistirmen nasil bir kisilige sahip oldugunun açik gostergesidir !! azicik onur derim ben ! chp nire iyi parti nire !! yazik .
  • Başlık : Önce dürüstlük 12/05/2018 02:53:27
    Gönderen : Arkadaş
    40 yıldır tanıdığım, dürüstlüğünden,ahlakından hiç şüphe etmediğim,dik duruşundan hiç ödün vermeyen aslanlar gibi olan arkadaşım Samim YAŞAR beye başarılar diliyorum.
  • Başlık : TÜM HAYMANALI VEKİLLERİMİZE HAYIRLI UОURLU OLSUN 12/05/2018 08:05:33
    Gönderen : HÜSEYİN SARAÇ
    ÖNCELİKLEN HAYMANAMIZA GERÇEKTEN YÜREK VEREBİLECEK , VEKİLLER BİZE LAZIM İSİM BAZİ DEОİLDİR. KİMİSİ PROFÖSİYEN TAKIMLARA GİRER. NASILSA YEM BALIОIN AОZINDA HESABI. DEОİLMİ ÖNEMLİ OLAN AMaTÖR TAKIMLARDAN; SES DUYURMAKTIR. BAKTIMDA BU TABLOYA SİZİNDE DİKKATİNİZİ ÇEKMİŞTİR.kimisi tecrübesiz kimisi ne oldum delisi, diğerleri haymana ile hiç bir bağı olmayan, vekil adayları. gördünüz değilmi . değerli hemşehrilerimiz. geriye kalan 2 isim var, sizce hangisi haymana için gerçekten nefsinin sesini değil yüreğinin sesini dinleyen adayımız . şöyle bir bakın gerilere ,düşünün haymanaya sizce kimin faydası olabilir. bazılarını pek haymanada göremiyoruz. siz görebildinizmi. ben kendim şahsıma unuttum yüzünü görsem dahi vallahi tanımam . dedimya bize haymananın dilinden derdin anlayanı aramak bulmak lzım. değilmi. ve gönülden bu yola baş koymuş, devamlı haymanada yaşayan aday lazım .oda gönlümce şahsıma millet vekili adayımız,s. samim yaşar bey. allah yar ve yardımcın olsun. adalet mlkün temeli
  • Başlık : Samim Yaşar abime başarılar diliyorum 11/05/2018 04:54:55
    Gönderen : Celal
    Samimiyet,liyakat,efendilik,hemşeri canlısı,kapasite ve becerileri ile Haymana sevdalısı olarak her yönden mükemmel bir insan olan Samim Yaşar Bey`e başarılar diliyorum.Gerçekten Haymana`nın değişime ihtiyacı vardır.Bu değişim önce milletvekilliğinde olsun.Haymanalıları yolunacak kaz gözüyle bakmayan insanlara ihtiyacımız var.Çünkü bazı insanlar aday adayı veya aday olduğu zaman bu dağları ben yarattım kibirliğinde,bunu bizzat gördük.Ama Samim Yaşar mütevazilikte en öndedir. Şimdiye kadar bölgemizden seçilen AKP vekilleri;hemşerilerimiz ile ilgilenmeyi bırakın,yüzlerine dahibakmadılar.Artık onların devri kapanıp,İYİ Parti devrinin başlamasını diliyoruz ve hemşerilerimizden istiyoruz.Gönül isterdi ki 4 üniversite bitirmiş Orhan Tuncer abimiz de aday adayı olsaydı.Ama Haymana sahip çıkmadı.
  • Başlık : Hayırlı olsun 11/05/2018 03:45:02
    Gönderen : MERT OTOMOTİV GAYRİMENKUL
    Haymanalı tüm hemşerilemiz için başarılar diliyorum kazanan haymana olsun .. ALLAH hayırlı ugurlu olmasını diliyorum. Ailemizin degerli büyügü FAHRİ USTA nın cıktıgı bu yolda ALLAH yardımcısı olsun . İNŞALLAH SECİLECEK SIRALARDAN MECLİSTE HAYMANAMIZI TEMSİL EDERSİNİZ..KAZANAN HAYMANA OLSUN HAYMANALI HEMŞERİLERİMİZ OLSUN..
  • Başlık : Başarılar 11/05/2018 02:08:09
    Gönderen : Haymanalı
    Hepsine başarılar dilerim,ama Samim YAŞAR ı tek geçerim..o çok farklı yolunuz açık olsun.
  • Başlık : Hayırlı olsun 11/05/2018 01:20:53
    Gönderen : Muzaffer bayram
    Başta dayım Fahri usta olmak üzere Ak parti aday adaylarına başarılar dilerim. ALLAH yardımcınız olsun..