KOÇ SEÇİM BÜROSUNU AÇIYOR

Bu habere 318 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 08/02/2019
Demokrat Parti Haymana Belediye Başkan Adayı Levent Koç da seçim çalışmalarını yapacağı seçim bürosunu bu pazar günü açıyor.
Demokrat Parti Haymana Belediye Başkanı Adayı Levent Koç Ankara Caddesi Denizbank yanında faaliyete geçirdiği Seçim Strateji Merkezini bu hafta sonu resmen açıyor.
Pazar günü saat 14:00’de yapılacak olan açılışla ilgili Demokrat Parti Belediye Başkan Adayı Levent Koç şunları söyledi; “Seçim Strateji Merkezimizimizin açılışına Genel Merkez Başkan Yardımcılarımız, Ankara İl Başkanı Selami Genel, Ankara İl Teşkilatımız katılacaktır.
Miting havasında gerçekleştireceğimiz açılışımıza kurbanların kesimi ve dualarla başlanılacak ve ardından seçimlerle ilgili Haymana’yı yeniden inşaa edeceğimiz projelerimiz ve çalışmalarımız hakkında genel bilgiler verilerek, çeşitli ikramlar yapılacaktır. Açılışımıza tüm Haymana halkı davetlidir. İnşallah güzel bir açılış ve doğru projelerle halkımızı heyecanlandıracak ilk adımı atmış olacağız. Her zaman dediğim gibi rahat ve emin olun. Haymanamız hak ettiği yeri mutlaka bulacaktır.”
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 28 yorum yapıldı.
  • Başlık : İşi bu hesaplamı bitirdin? 14/02/2019 19:03:34
    Gönderen : İş bitmemiş
    İŞ BİTMİŞ İSMİ İLE YAZAN KİŞİ BU HESAPLAMI İŞİ BİTİRDİN.HAYMANA MERKEZ DOОRU TAHMİN HACI MEEKEZİN 60 NI ALIR.KÖYLERE GELİNCE ARTIK KÖYLER HERŞEYİN FARKINDA.YALAN İLE DOLAN İLE GÜDÜLECEK KOYUN SÜRÜSÜ DEОİL ARTIK KÖYLÜ.BU MEMLEKETİN HAS EVLADIDIR KÖYLÜ.ŞUNU DEMEK İSTERİM GÜNEY KÖYLERDEN O YOL YÜZÜNDEN BİR TANE ÖZDEMİRE VE AKP YE OY ÇIKMAZ.BUNU UNUTMAYIN.ÖZDEMİR TURGUT KENDİ KÖYÜ DAHİL HİÇ BİR MAHALLEYE YATIRIM YAPMADI ARAMADI SORMADI.PAZARCI ESNAFININ ÇOОU ÖZKÖYLERDEN ONLARINDA HİÇ BİRİ NE ÖZDEMİRE NEDE AKP YE OY VERMEZLER.HER KÖYDEN ÖZDEMİRE ÇOK BÜYÜK TEPKİ VAR.BEŞ YIL BOYUNCA SADECE BİR TANE MERKEZE TUVALET YAPTI.ITHAL MÜDÜRLERİ İLE TATİL YAPIP YEYİP İÇTİLER GÜNLERİNİ GÜN ETTİLER.UNUTMA ÇOK BÜYÜK FARK İLE HACI AYSU 1.OLACAK.2.ÖZDEMİR 3.AYTEKİN 4.DE LEVENT HOCA OLUR.SENDE BUNU BİR KENARA NOT OLARAK YAZ.SEÇİM BÜRONUZDA HANİ KİM VAR Bİ ERKİN GÜNDOОAN KALMIŞ İTHAL MÜDÜRLER BİLE KAÇIYORLAR.HACI ANKARANIN YENİ BAŞKANI MANSURUDA ARKASINA ALMIŞ Kİ.KİMSE TUTAMAZ ONU.
  • Başlık : O yuh neydi öyle 14/02/2019 08:46:45
    Gönderen : Muarrem
    Levent hocam hani her zaman çıkıp sen olsun yandaşların olsun etiket yapıyorsunuz ya okumuş kültürlü diye.Bumu sizin okumak kültürlü olmak anlayışınız.Açılış konuşmasında insanları galyana getirip hacıya yuh çektiriyorsunuz.Bunuda gururla izliyorsunuz.Hacıda her konuşmasında çıkıyor benim 5 kardeşim evcili diyor.Benim yarım evcili diyor.Ama siz kendi insanlarınıza hacıyı yuhlatıyorsunuz.Sadece helal olsun sizlere.
  • Başlık : İş bitmiş 13/02/2019 02:56:28
    Gönderen : Secim bitmiş
    Haymana merkez secim sonucları belli Merkez . 1. chp yüzde 60 2 akp yüzde 20 3 dp yüzde 15 4 sp yüzde 5 haymana geneli 1. Akp yüzde 39 2 chp yüzde 38 3 sp 13 4 dp 10 Mansur yavaş yüzde 57 Mehmet öz haseki 43 Secim sonrası bidaha yazacam not merkezde hacının birinci cıkması fark atması kesin cünkü chp ve iyi parti tabanın oyunuda aldı merkezde mansurun ve levent gökün rüzgarıyla en yakın rakibini ikiye katlar ama köylerede tam tersi olur özdemir burdaki farkı kapatır kendi köyünün oyuyla ve ortalama bin oy farkla kazanır
  • Başlık : Çocuklarımızın geleceği için LEVENT KOÇ 13/02/2019 00:38:13
    Gönderen : mustafa
    Levent KOÇ abimiz gerçek bir fenomendir. Haymana`nın beklediği lider odur okumuş görmüş geçirmiş en azından diğerleri gibi CAHİL CÜHELA deyil. Biri ilk terk biri orta okul terk mezuniytleri belli değil. Ben üniversite mezunuyum en azından beni yönetecek kalkındıracak kişinin mezuniyeti benden iyi olmalı haksızmıyım. Bırakın artık şu gençlerin önünü tıkamayı hepinizin çoluğu çocuğu var onlara daha iyi bi Haymana bırakılması onların geleceği için kültürlü bi adamı seçelim.Yoksa bi 5 sene daha kaybederiz yazık çocuklarımıza
  • Başlık : Haci baskan geliyorrr 13/02/2019 10:45:58
    Gönderen : Mithat can
    Haci aysu yıkacak seni hocaaaaaaa bak o zaman hic bi yerde yerin yok ..
  • Başlık : Yakismadi bu sana 12/02/2019 07:07:17
    Gönderen : Yazik etme kendine Hocam
    Levent hocam egerki haci aysuyla secimde carpisirsan oylar yariya bolunur sizlerin birlik beraberlik icerisinde olmasi lazim bakin suraya yaziyorum ozdemir turgut bu gidisatla secimi cok rahat alacak otobusun ustunde haci aysuya laf vurman hic yakismadi mevcut baskanin 5 senesini niye anlatmadin ki ?
  • Başlık : Hasbi yıldırım 12/02/2019 03:54:21
    Gönderen : Hasan
    Levent hoca hasbi yıldırım isminde feyk bir hesap vardı bir ara herhalde şikayet edilmişti yoktu piyasalarda.Şimdi yine meydanlara çıkmış.Özellikle hacı başkana hakaret ediyor sataşıyor.Bu kişi sizi savunuyor.Hakaretlerde çok kötü.Şimdi destekli bunu özellikle hacimi yaptırıyor.O kadarda değil bence bu bir nevi terbiyesizliktir saygısızlıktır.Büyük ihtimal senin yakınlarından taraftarlarından biri.Meydana çıkıp duygu sömürüsü yapıyorsunuz ağlıyor sızlıyorsunuz.Ama malesef insanlara saldırmayı da bırakmıyorsunuz.Hocam şu adamlarınızı frenleyin biraz hiç yakışmıyor.
  • Başlık : Çok abartılı 12/02/2019 03:18:03
    Gönderen : Güngör
    Vatandaşın biri açılışlar için rakam vermiş çok abartılı ama.1700 biri 2000 de biri demiş.Aşırı abartmış şişirmiş.Aytekin de dahil 3 açılışın tamamı 1500 bilemedin 1600 kişi ancaktır.Göz var nizam var.Şu doğru yalnız özdemirinkinde 5 otobüs ankaradan ask-i çalışanları yani yabancılar vardı.Hocanınkinde de çoluk çocuk öğrenci çoktu.Ayrıca her ıkisinde de oyu olmayan insanlarda vardı.Hacıya gelince.Hacı belediye başkanı olmuş olsaydı oda yabancı getirirdi bu gerçek.Ama şimdi o pozisyonu yok.Hacı oraya ne kadar insan yığarsa bunlarda oy kullanan haymanalılar olacak mecburen.Ama kaç kişi yıkar onuda ayın 23 de göreceğiz.Eyer 1500 kişi ve üstünü yıkar ise bu iş bitmiş demektir hacı kazanır.Sessiz çoğunluk güçlünün yanında olur.Benim fikrim de ama bu gün için seçim hacı ile özdemir arasında geçer aytekin 3.olur hoca 4.olur.Bu notu bir yerede yazın unutmayın.Bu işler göz boyama ile bol keseden atma ile olmaz.
  • Başlık : LEVENT DİYE YAZAN 12/02/2019 00:24:46
    Gönderen : ADİL
    LEVENT ADINDA YAZAN ARKADAŞ HARBİ SEN NE MEZUNUSUN.YA SAYI SAYMAYI BİLMİYORSUN YADA GÖRDÜОÜNÜ ALGILAMAMA GİBİ BİR RAHATSIZLIОIN VAR SENİN.ÖZDEMİRİN AÇILIŞTA EN BABA EN BABA 600 KİŞİ VARDI.BUNUN SATEN 5 OT OBÜSÜ ANKARADAN ASKİ ÇALIŞANLARI İDİ.TEK TEK HAYMANA MERKEZDEN SAYARSAN 60 , 70 KİŞİ ANCAK VARDI.HAYMANA BEELEDİYE VE ASKİ ÇALIŞANLARINIDA EMRİVAKİ GETİRDİNİZ.HOCANINKİ BERLKİ 50 , 100 FAZLAYDI ÖZDEMİRDEN.ODA 650,700 KİŞİ VARDI.BUNUN 100 E YAKINI OY KULLANMAYAN 14,15 YAŞINDAKİ GENÇLERDİ.100 DEN FAZLADA DIŞARDAN OYU OLMAYAN FAKAT MİNNET RİCA GETİRİLEN İNSANLARDI.LEVENT HADİ ATDA BİRAZ İNSAFLI AT ARKADAŞIM.AYTEKİNİNKİ DE 250 KİŞİ ANCAK VARDI.IŞİN DOОRUSU DA BU.YANİ HOCADA ÖZDEMİRDE BU TABLO İLE SINIFI GEÇEMEZLER.SIRA HACIDA BAKALIM ŞİMDİ ONU GÖRECEОİZ.
  • Başlık : Halis demir 12/02/2019 16:17:25
    Gönderen : Taner
    Levent hocanın yanındaki kişiler gazete yorumlarında Halis Demire atan tutan rezil eden sizdiniz.Buradan adamı rezil ettiniz inkârda edemezsiniz.Şimdi yanınıza almışsınız boy boy resim çekiliyorsunuz.Bu nasıl bir iş dün sövdüğünüz adamı bugün kral ediyorsunuz.Halis demir bir bakarsınız bir hafta sonrada özdemire gider bu adam öyle biri.Levent hoca iyice şaşırdınız.Kan kaybediyorsunuz artık.
  • Başlık : Yalanci trollere 11/02/2019 03:50:33
    Gönderen : Veli
    Arkadaslar siz ne iciyordunuz
  • Başlık : HELAL 11/02/2019 23:03:09
    Gönderen : Burak KARA
    Haymana bir ``ADAM`` çıkarmış. Helal olsun sana Levent KOÇ. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN. ÇEVRESİ DE KENDİSİ GİBİ CAHİLLERLE DOLU ADAYLAR ARASINDAN İNŞALLAH ÇIKABİLİRSİN.
  • Başlık : İddialı değilsin 11/02/2019 22:40:44
    Gönderen : Yunus
    Levent hocam kusura bakma iddialı olmadığın açılışta kanıtlandı.Getirseydin oraya 1500 kişi ve fazlasını tamam sende yarışta varsın denirdi.600 kişi ile öğrencilerle bu iş olmaz hocam.Birde merkezin adayı sayılırsın boşsun.Sonra hocam kızma küsme sağa solada saldırma.Özdemirin adayı olduğun söyleniyor buna artık herkes inanıyor.Anketlerde özdemire oy verdin , özdemir ile araba içinde konuşurken yakalandın.Daha sonra 2 ay önce özdemir ile belediyede odasında baş başa görüşürken yine yakalandın.Hatta karahocalı bir arkadaş görüp millete söyledi.Dp nin adaylığı konusunda özdemir devreye girmedimi süleyman soylu aramadımı.En sonda yazın özdemirin en yakın adamları ile bir arada poz vermedinmi.Daha bunlar yetmez mi levent hoca.Senin özdemirin proje adayı olduğuna bu örnekler yetmezmi.Hala çıkıp milleti kandırmaya çalışıyorsun.
  • Başlık : sayısayıı 11/02/2019 18:09:40
    Gönderen : levent
    Levent hocanın Mitinginde 1700 e yakın kişi vardı. özdemir de bu sayı 2000 civarıydı. tabi günlerden cuma ve en az altı otobus ile taşıma var. Sıra hacıda, hacı 3200 `ü geçerse bu iş hacı dadır. bakalım hacı ne yapacak ona göre sonuç belli olur saflar netleşir. Neyse
  • Başlık : HAYMANA 11/02/2019 17:47:58
    Gönderen : HAYMANALI
    HAYMANANIN ÖZLEDİĞžİ TABLO SEN ÖNÜNE BAK HOCAM SANA PROJE ADAYI DİYE İFTİRA ATANLAR UYKULARI KAÇTI SONUNA KADAR YANINDAYIZ KIR KABUОUNU HAYMANAM
  • Başlık : Yakışmadı hiç 10/02/2019 07:32:21
    Gönderen : Tarafsız
    Sayın hocam sizinde aytekin beyinde konuşmasını izledim.Siz okumuş kültürlü insansınız aytekin beyde size göre güya okumamış cahil biri.Siz konuşmanızın başında hacı başkanı kastederek ona attınız tuttunuz belkide haklısınız dır ama o topluluğun yuh çekmesine müsade etmiyecektiniz susturacaktınız onları.Bakın aytekin bey konuşmasında iktidar belediye başkanı iş yapmamış dediğinde topluluk yuh çekince hemen müdahil oldu susturdu onları.Siz okumuş o cahil.Bence bu hareketiniz hiç hoş olmadı.Aytekin beye helal olsun diyorum.Sizede diyecek bir söz bulamıyorum.
  • Başlık : Uyan ey halk uyan 10/02/2019 07:12:48
    Gönderen : Cihat arslan
    Proje adayı olduğunuz acik ve net ! Özdemir turgutun adamlarıyla resimleriniz sosyal medyada dolasiyo . Bundn aylar once ozdemir turgutla ayni araba da goruldun! Ozdemir turgutun sayesinde demokrat seni gösterdi! Yanınızdaki gençler ihtiyarlar ozdemirin acilisindaydi bu halk daha ne gorcek
  • Başlık : Sonuc 10/02/2019 01:32:12
    Gönderen : Haymana
    Secim sonucları belli 1. Özdemir turgut akp 2 .hacı aysu chp 3. Aytekin yüzer sp 4. levent koc dp 1 nisanda görecez bu sonucları cümleten tüm adaylara başarılar...
  • Başlık : Siyaset senide avucunun içine almış hocam 10/02/2019 23:25:51
    Gönderen : Haymanalı
    Bir eğitimci penceresinden bakmadığın açılış konuşmanda belli oldu hocam.Sende siyasi ortama çabucak adapte olmuşsun.Hemen herkese laf atmaya başlamışsın.Siyaset iş bitiricilik ister.Sende bu meziyet yok gibi.Adaylar arasında bu konuda en becerikli Hacı Aysu gibi görünüyor.Hem sıcak kanlı hem de tuttuğunu koparan biri.Müdürlüğünü yaptığınız Anadolu lisesi bile onun sayesinde tamamlandı.Başka konuşmalarınızda bunları dile getirin adaletli olun.Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin.
  • Başlık : Dürüstlük erdemdir 10/02/2019 22:50:47
    Gönderen : İçinizden biri
    Sayın hocam parti bürosu açılış konuşmanda son iki dönem belediye başkanları ne yaptı diye soruyosun Özdemir Turgutun birşey yapmadığını herkes biliyoda ancak Hacı AYSU nun yaptıklarını inkar etme.Açılış yaparken gözün hicmi değmedi SGK binasına onu kim yaptı?Yeni TMO binasının temelini kim attı? Halk Bankası, Yüksek okul, Grannos Otel, Kültür merkezi bunları kim yaptı sayın hocam?Bir eğitimci olarak dürüst olun.Hacı Aysu ile DP için yarıştınız diye HAK YEMEYİN.
  • Başlık : Son şans haymana 09/02/2019 21:58:24
    Gönderen : Veli
    Haymana KOÇ yigide vermeydani iyi dusun haymana yalansiz dolansiz tek aday iftiracilara yalancilara inanma gelisemezsin kalkinamazsin son sans LEVENT KoC tur
  • Başlık : Hayati 09/02/2019 19:43:27
    Gönderen : yılmaz
    Yorum yazanlardan HAYATİ YILDIZ bende sizi hiç samimi bulmuyorum.!!
  • Başlık : siyaset 09/02/2019 17:40:41
    Gönderen : kararsız
    hocam(levent koç) henüz net kararını vermeyen biri olarak sizin siyaset anlayışınızda eksiklikler var mesela insanları kandırmıyorsunuz sözler vermiyorsunuz(müdürlük iş vs)bu halk alışmış kendilerine sözler verilip sonrada ilk onlara yol verilmesine artı işçiyle ugraşmayacagınız belli birilerini hedef almıyorsunuz acaba bu halk sizin yeni siyasetinizi kaldıramayacakmı bende merak ediyorum.genelde levent hoca olsa iyi olur düşüncesi çok hakim ama menfaatleri olan yerlere bakanlar var bende sizi düşünüyorum çünkü yalan sözler kullanmadıgınızı fark etttim.miting yapanlara baktım ankaradan otobüslere doldurmuşlar milleti burda kalabalık görünmek için konuşulanlar çok komikti birsürü yalanlar sözler verildi hiç inandırıcı degildi.hocam başarılar diliyorum sizi haymananın son şansı olarak görüyorum.
  • Başlık : ALLAH (c.c) hakkında hayırlısını versin 09/02/2019 17:01:47
    Gönderen : recep
    selamun aleyküm başkanım inşALLAH kazanırsınız.ilçemizde yeni yüzler görmek bizide mutlu eder.gecen dönemlerde herşey ortada haymanaya hiç faydaları dokunmadı daha geriledik.daha cok göç verdik.insanlar git gide asabileşti etrafa, kendilerine zarar vermeye başladılar.sizden ricam inşaALLAH kazanırsanız makam sizi değiştirmesin.ALLAH(c.c)den başkasınada boyun eymeyin. haymana gecen dönemlerde başkanlık yapanların ne olduğunubiliyor. yaptıkları işleri gördü zaten bidaha bu hataya düşmezler umuduyla kendinize iyi bakın başkanım.
  • Başlık : Sammi 09/02/2019 13:20:30
    Gönderen : Kızıl koyunlu
    Duruşundan belli samimi olmadığı zaten ama herkes aday olma hakkı var olsunda alaca oyu da görsün birdaha aday olmaz hiç olmassa
  • Başlık : Siyaset ayrı bir meziyet 09/02/2019 08:48:51
    Gönderen : İçinizden biri
    Sayın hocam belki bu işe Haymana için giriştin ancak siyaset yapmak ayrı bir meziyet ister.En azından bu dönem girmeseydin seçime Özdemir Turgutun ekmeğine yağ sürdün.Eğer Özdemir Turgut kazanırsa Haymana bi 5 yıl daha kaybedecek ve sende bu vebal altına girecen.Tahminim öyleki büyük oranda 3. Olacaksın malesef Hacı Aysunun oylarını böleceksin.Ama Haymana halkı bu durumu göz önünde bulundurup Hacı Aysu da karar kılacaktır ve onu seçecektir.
  • Başlık : Eskikislali 08/02/2019 01:34:49
    Gönderen : Hayati yıldız
    Hic samimi bulmuyorum sizi..
  • Başlık : Köy olmak istemiyoruz 08/02/2019 00:49:05
    Gönderen : Erdi
    Haymana halkı her şeyin farkında dik duruşun, sabrın, azmin, bilginin ve doğruluğun yolu aydınlıktır.Sende bu yolda acık ara öndesin Levent KOÇ hocam, bu halk seni seçecek, inşallah haymananın değil haymana halkının belediye başkanı olacaksın.