“ORTAK DEĞERİMİZ HAYMANA’DIR”

Bu habere 314 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 08/03/2019
CHP Milletvekili Hemşerimiz Levent Gök ve CHP Haymana Belediye Başkan Adayı Hacı Aysu, Haymana’da diğer partilerin seçim bürolarını dolaşarak başarılar diledi ve “Bu süreçte bir tek tartışma projelerde olsun” dedi.
Milletvekili Levent Gök ve CHP Belediye Başkan Adayı Hacı Aysu Cuma günü Haymana’daki seçim bürolarını gezerek huzurlu ve dostane bir seçim süreci yaşanmasını istedi.
Gök ilk olarak AK Parti Seçim bürosuna uğradı. Burada Gök’ü Özdemir Turgut karşıladı. Turgut, Gök ve CHP heyetine hoş geldiniz dedi.
Levent Gök burada bir konuşma yaparak şunları söyledi; “Haymana benim için çok önemli. Burada 35 yıllık bir beraberliğimiz var. Ben görevimi Haymana’nın vekili olarak yürütmeye çalışıyorum. Tüm partiler de Haymana menfaatlerinde birleşmeli. Seçimlerde fikirler ve projeler yarışmalıdır. Sayın Turgut’a başarılar diliyorum”
Gök daha sonra Saadet Partisi seçim bürosuna uğradı ve burada Saadet Partisi Belediye Başkan Adayı Aytekin Yüzer’e başarılar diledikten sonra şunları söyledi; “Söz konusu Haymana olduğunda tüm unvanlar geride kalmalı. Haymana gemisinde hep beraberiz. Huzurlu bir seçim olmasını diliyorum”
Gök daha sonra Demokrat Parti seçim bürosuna geçerek partinin belediye başkan adayı Levent Koç’u ziyaret etti. Gök burada da yaptığı konuşmada; “31 Mart seçimlerinde çok değerli adaylar yarışıyor. İnşallah huzurlu ve sağduyulu bir seçim süreci yaşarız. Bu süreçte sadece fikirlerin ve projelerin tartışılmasını istiyorum. Benim en güzel yıllarım Haymana’da geçti. Onun için ortak paydamız hep Haymana olmalıdır. Başarılar diliyorum” dedi.
HDP Seçim bürosuna da uğrayan Gök, partinin eş başkan adayları Tülay Koç ve Sinan Sümer’e başarılar dileyerek şunları dile getirdi; “Ben CHP’liyim ve elbette partimin adayı Hacı Aysu’yu destekliyorum. Ancak söz konusu Haymana olunca herkese eşit mesafedeyim. 31 Mart’ta kazanan adayın elini ilk ben kaldıracağım ve tebrik edeceğim. Kazanan şahıs benim ve hepimizin başkanı olacak. Huzurlu, centilmence ve barış içinde bir seçim diliyorum” dedi.
Gök daha sonra Kaymakam Hüseyin Göktürk’ü ve yeni seçilen Ziraat Odası Başkanı Suat Devran’ı ziyaret etti.
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 20 yorum yapıldı.
  • Başlık : Mmko sana cevap 14/03/2019 00:30:51
    Gönderen : Murar
    Adamlar doğru yazmış niye zoruna gidiyor bu kadar.Evet hacı anlatılan gibi bir insan.Gariban babası fukara babası.O ailevi sebebten dışardaydım diye yazan çocuğu herkes biliyor tanıyor.O genç şimdide açık açığa hacının peşinde.Kime sorarsanız da hacı için herkes aynı şeyleride söyler.Hacıyı eleştireceğinize 2 gündür haymana caddelerinde 20,30 kişi ile gezen belediye başkanının yakınını babaları söylesenizne.Onlara gelince gıkınız çıkmaz değilmi.Hoca adamların özellikle hacıya her türlü iftirayı atarlar ama özdemire gelince hepsi sus pus.Hoca tüm haymana halkı biliyor sen hacının önünü kesmek için özdemir tarafından öne sürülen bir proje adayısın.
  • Başlık : AKP YE GEÇECEK 14/03/2019 22:24:18
    Gönderen : SAОDAN SOLA
    HAYMANALI KARDEŞLERİM BEN BİR KOYU CHP Lİ OLARAK HACI AYSUYA OY VERMEYECEОİM OLURSA HACI AYSU SEÇİMİ KAZANIRSA ZATEN 1 AY SONRA AKP YE GEÇECEK BU BİR GERÇEK KÖY KÖY DOLAŞIP GİZLİ GİZLİ AKP SEÇMENİNDEN OY İSTİYOR KAZANIRSAM AKP YE GEÇECEОİM DİE ONUN İÇİN BOŞ YERE GİDECEK OYLAR AKP YE ATMIŞ GİBİ OLACAKSINIZ.YAPMAYIN VERMEYİN...
  • Başlık : Gözümüzü acalim 14/03/2019 09:49:03
    Gönderen : Haymanam
    Arkadaşlar partiler bizim memleketimizde bir araçtır fakat chp yi sevmeyiz çoğumuz doğrumu? Fakar yıllardır gözü kapalı oy verdiğimiz akp ne yaptı ? Bu soruyu sor artik kendine sorr! Menfaat degil memleketi düşünün. Seviyoruz biz Haymanayi kaçmasın insanımız
  • Başlık : Yazik hocam 14/03/2019 09:45:34
    Gönderen : Sinan
    Evet belki okumuş degil ama çok güzel kuran okur haci aysu . Daha yeni içimize giren levent hocada okumuş ama ev ev dolaşıp haci aysuyu bitirmeye çalıştığından bahsediyor ilginç dimi birlik olup ozdemir turgutu bitirmek varken kendi adamını bitirmek
  • Başlık : Iyiki varsın baskanim 14/03/2019 09:43:34
    Gönderen : Seni seviyoruz
    Gariban babası.cocukla cocuk gençle genç yaşlıyla yaşlı olan guzel adam. Seni en çok baskanken bize yukarlardan bakmadığım icin sevdik.para pul hersey bi yana bu adam yapar.
  • Başlık : Ayıptır. 13/03/2019 17:17:52
    Gönderen : mmko
    yaaa arkadaşlar ayıp ya bu ne ya yorumlarda yok kışın dışardaydım hava eksi 26 dereceydi yok kayınpederim vefat etti elinde bir tas çorba getirdi kuran okudu sabaha kendi elleriyle yumurta pişirdi yok cebinde 20 lira vardı 18ini bana verdi kalan iki TL ile de dolmuşa binip baraka olan evine gitti herşey bitti bununla mı kazanmaya çalışıyorsunuz.
  • Başlık : Yüreği büyük insan 12/03/2019 04:09:29
    Gönderen : Haymanalı
    Sevgili haymanilar bundan beş yıl önce kayinpederim vefat etti.biz bu acinin içinde bize üç gün boyunca tencere tencere yemek geldi yanında salatası içecek ekmeğine kadar.biz üç gün boyunca yemek yapmadık.sayın aysu bir başkan olarak ne kadar güzel düşünmüş insanların acisini yoklugunu paylaşıyor.ayrıca kayinpederimin iilk bayramiydi hava çok sovuktu yanlız başına geldi bire bir kendi ağzıyla kuranı kerimi okudu baş sagligi diledi gitti.nekadar dikkatimi cekmisti çok begenmistik.evet haymana oyunu verirken haymana ve çocuklarımız için bir kez daha düşünün
  • Başlık : Hacı aysu iyidir 12/03/2019 09:08:43
    Gönderen : Hayati
    Yanındakiler iyi insanlar olmasada sana olan inancım ve sevgim icin oy vereceğim. Çok dusundum çünkü yanındakilere oy vermicem ben seni bilirim .
  • Başlık : Mefta 11/03/2019 23:32:39
    Gönderen : HaymanaSiyaset
    Hacı Aysu siyasi meftaadır. İşi geçen seçimi arkasında AKP varken kaybettiğinde bitmiştir.
  • Başlık : Hacı aysu 11/03/2019 19:55:39
    Gönderen : Uzaktaki
    Hacı abinin şahsına kişiliğine kimse laf söylemesin kendisi zorluklarla büyümüş bi akramdır. Bilirsiniz haymada bazı garibanlar sevdikleri insanların yanına oturur onlara yapılan yardımlarda hep gizli yapılır. Kahvede hacı abiyle otururken yanına gariban bi kardeşimiz oturdu hemen ona çay söyledi cebinde 20 liradan başka para olmadıgını çok iyi bildiğim hacı abi çaktırmadan o 20 lirasını yanına oturan o garibananın eline sıkıstırdı! Şimdi bi insana iftira atarken düşünün bunun günahını
  • Başlık : Doğrular 11/03/2019 19:29:52
    Gönderen : Doğrucu
    Sayın Levent Gök hacı aysuyu CHP ye kabul ettiniz ya sizinde zerre kadar inandırıcılığınız kalmadı..bu adamın CHP ye söylemediği laf kalmadı yahu,biraz duruş lütfen.
  • Başlık : Koça Yürekli Güzel İnsan 11/03/2019 09:32:07
    Gönderen : Galip
    Hacı Aysu Yetim Babası Gariban Dostudur Ben Ona İftira Atanları Hakkında Yalan Yanlış Konuşanları Allaha Havale Ediyorum Bundan Yedi Buçuk Sene Önce Kışın -10 Derecede Dışarıda Kaldım Ailevi Problemlerden Ötürü Gece Saat 11 Sıralarında Arabasıyla Öğretmenler Evinin Önünden Geçen Hacı Aysu Beni Gördü Ve Sonra Yanıma Geldi Oğlum Eve Neden Gitmiyorsun Dedi Aile Problemlerimi Anlattım Ve Bu Yüreği Güzel Adam Beni O Karda Kışta Soğukta Bırakmadı Beni Otele Götürdü bana Kalaçağım Bir Oda Verdi Ve Aylarca Kaldım Ve Hamamda Bana İşte Verdi Ve Bunların Karşılığında Benden Tek Birşey İstedi Sadece Bana Dua Et Sen Yetim Öksüzsün Allah Yetim Ve Öksüzlerin DuaSını Kabul eder Oğlum Kötü Alışkanlıklarda Edinme Kendine Dedi Soruyorum Şimdi Hangi Belediye Başkanı Bunu Yapar Yemin Ediyorum Hiç Biride Yapmaz O Koltuğa Oturduktan Sonra Yetim Öksüz Garip sokakta Kalmış Umrunuzda Bile Olmaz Bu Konuda Çok Eminim Yapmazlar Allah Hacı Başkanıma Her Zaman En Hayırlısını Ve En İyisini Versin Uzun Adam Hacı Aysu
  • Başlık : şimdiden hayırlı olsun 09/03/2019 19:56:56
    Gönderen : ahmet
    hayırlı olsun uzun adam bahtın acık olsun gercek halk adamı gercek lider seninleyiz baaaşkaaan
  • Başlık : Trollere siz önce bironuzu doldurun 09/03/2019 18:16:08
    Gönderen : Ahmet
    Troller siz oyun oynamaya devam edin bizim ikü büroda dolup taşıyo sizin gibi yek yerde saat 9 da kaptmıyoz taşıma hok haymananın herkesimi var gelin bi akşam ziyaret edin şükür o mitingde oyu olmayan kimse yok cokmu zorunuza gitti yigidi öldür hakkını yeme aslanlar hibi miting yapıldı yanınzda kimse kalmadı hacıya saldırıyosunuz bu secim özdemirler hacını arasında kusura bakmayın troller böyle dahada kendinizden insaları sogutuyosınuz bence seciminizi yapın ya hacı ya özdemir sonra sandıkta 400 oyla merkezde kalmayin bizim kapimiz herkeze acik kimseye bir cop soz verilmedi bu iftiralarla vi yere varamazsiniz biraz kendinize yakisani yapin itici olmayin haymana ya ozdemiri ya haciyi secek ikisi de suanda 9 10 bin oy uzerinde kimse kusura bakmasin bosa atacak kimsenin oyu yok haciyi yakin gorenler haciya ozdemiri yakin gorenler ozdemire bu kadar basit herkezin bir oyu var kimsenin 2 oyu yok milleti kandirmayin troller hadi size kolah gelsin kapimiz herzaman acik size
  • Başlık : Arife cevap 09/03/2019 17:43:30
    Gönderen : Haymanali
    Arif bos bos konusup laf kalabalıği yapmasan iyi edersin ben anlayamadim bu neyin hazimsizligi hayirdir haci aysuyla derdin ne ? CEKEMIYORSUNUZ HACI BASKAN GUMBÜR GÜMBÜR GELIYOR KISKANIYOR CATLIYORSUNUZ INSALLAH O attiginiz CAMURLARDA BOGULURSUNUZ HADI SIMDI YOL AL
  • Başlık : Başbakan Aysu 09/03/2019 10:39:19
    Gönderen : Arif
    Hacıya mitinge gelen herkes oy verecekmiş öle sölüyor :) Ankaradakiler Polatlıdakiler Gölbaşı teşkilatı mansurun korumaları ekibi hepsi sana oy verecekmiş sayın Aysu banada sölediler oyumuz hacı aysuya diyorlar
  • Başlık : No panik Hacı 09/03/2019 10:35:44
    Gönderen : Mehmet
    Hacı aysu neden herkese saldırıyor laf atıyor ortalıhı geriyor bakın Levent hoca kendi işine bakıyor Özdemir kendini yaptıgını yapacagını anlatıyor sanırım Hacı aysunun kendisiyle ilgili anlatacagı fazla bişe olmamasındanmı kaynaklanıyor bu hırçınlık?
  • Başlık : Vaatler hayatlar 09/03/2019 09:59:14
    Gönderen : Kasım
    15 16 yaşında çocukları seni işe alacam buranın basına koyacam. Buyuklere seni buraya şuraya müdür yapacam kimilerine otellerin önüne otopark sözü vaadiyle oy toplamaya çalısan bir siyasi çöküntüsün çırpınıp duruyosun ne oldu merkezde oyum çok diyodun kimse kalmadı yanında çoluk çoçuktan başka. İnsanları tehdit etmelerede başladın yine seçimden sonra başlarına gelecekleri sölüyosun. Bu intikam duygusuyla hırsla çaresizlikle ne yaptıgını bilmiyosun kendine gel bence biraz herkesi geriyosun huzur bırakmadın kimsede
  • Başlık : Solaklar 09/03/2019 09:50:36
    Gönderen : Arif
    Hacı aysu halen sokaktan tek tek adam çeviriyorsun böle seçim kazanacandq bizde görecez yazık ettin kendine
  • Başlık : Seninleyiz 08/03/2019 07:38:48
    Gönderen : Bravo baskan
    Büyük adamsın ben haci başkanım. Ozdemirin oraya gitmemen iyi olmuş. Adam var adam gibi harbiden racon keser !