TUNCER; “ADAYLIKTA BEN DE VARIM”

Bu habere 879 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 05/10/2018
Haymana Belediye Başkanlığı için bir aday daha çıktı. Hemşerimiz Orhan Tuncer de AK Parti Belediye Başkanı aday adayı olduğunu açıkladı.
Son zamanlarda ard arda AK Parti Belediye Başkan Aday Adaylığı açıklamalarında bulunanların ardından, bu hafta da Orhan Tuncer Haymana Belediye Başkan adaylığı yarışında “Ben de varım” dedi.
AK Parti Haymana Belediye Başkan aday adayı Orhan Tuncer, gazetemize yaptığı yazılı açıklamada şunları söyledi, “Ben değil biz diyen, sivil toplumu önemseyen, değişim ve dönüşümü sadece takip eden değil bizzat gerçekleştiren, dürüst, üretken, hizmet etmeyi seven, kendini değil, ilçemizi düşünen bir anlayışla belediye başkanlığına aday adayı oldum. Haymana’da doğup büyüdüm. Doğup büyüdüğüm ilçeme hizmet etmeyi kendime bir borç olarak görüyorum. Haymana’nın sorunlarını biliyorum ve bu sorunları aşmak için, ekip olarak var gücümüzle çalışacağımızı belirtmek istiyorum. Beni tanımayanlar için kendimi tanıtmak gerekirse, 1965 Kızılkoyunlu köyünde doğdum. İlkokulu köyde, ortaokul ve lise’yi Haymana’da tamamladım. Daha Sonra İşletme Fakültesi, Sağlık Eğitim Enstitüsü, İnönü Üniversitesi lisansımın ardından Türk Hava Kurumu Üniversitesinde İşletme alanında yüksek lisansımı tamamlamış olup, Yakın Doğu Üniversitesinde Doktorama devam etmekteyim. 30 Yıl Sağlık Bakanlığı’nda; Teknik ve İdari görevlerde bulundum. Evli olup 2 çocuk babasıyım. İyi derecede İngilizce bilmekteyim ve Uluslararası dergilerde yayınlanmış 5 makalem ve 3 bildirimim bulunmaktadır.
Aday adayı olan arkadaşlarımıza başarılar diliyorum. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun kazanan HAYMANA olsun.”
Haber: Yavuz ÇİFÇİ
Bu yazıya toplam 16 yorum yapıldı.
  • Başlık : Haymana 13/11/2018 01:12:28
    Gönderen : Gokhan tuncer
    Ankara da yasayan haymanali bir kisi olarak ben burda buyuksehirde mutlu degiliz cunki sevdiklerimiz yetisdigimiz yer haymanamiz her ne kadar yakin sayiliriz desekde haymananada yasam bi baska insan kalabaligi maneviyattan yoksun aile baglari kopuk ama haymanada yasiyor olsak tabiki bunlarin hepsi pozitif olucakti bizim icin ben bu konuda degerli amcamin orhan tuncerin projesi olan haymanaya.donus istihdam ve kaplica.turzmi konusunda bilgim oldugu icin ve haymanamiza en yakisan okumus imaj olarakta durustluk konusunda da yetimin haklinin kul hakkina karsi en adil olacak menfat.deil halkini.gozeten her sorun karsisinda tasin altina elini sokacak tek kisinin kendisi olucagini tereddutsuz eminim.calisma hayatinda saglik.bakanligindaki yoneticiligi ve gecmisi.zaten.bizlere isik tutuyor.kendisine basalarinin devamini diliyorum rabbim hakkinda hayirlisini versin siz degerli hemsehrilerimizn desteklerini bekliyoruz .saglicakla kalin
  • Başlık : Sen bizim ağamızsın yusuf başkanım 11/10/2018 03:24:46
    Gönderen : Yunus ozcan
    Orhan Tuncer abiyi hiç tanımıyorum yorumlara bakınca tanıdım. Bizim tanımamiz şart değil şurada yorum yazan Yusuf ağam var ya yusuf başkanım ağam dedim kızma hipmizin ağasısın başımızın tacisin elimizden tuttun sen öl de çoluk cocumuzla ölelim. Sen tanıyorsan orhan abiyi biz dünden taniriz onun için gözüm ısırdı beğendim dedim. Sanada millevrkili ol dedik olmadın ne yspslim desteklediğin desteklediğimizdir kurban kendin e iyi bak.
  • Başlık : PARTİLER ÜSTÜ ADAY 11/10/2018 16:46:53
    Gönderen : Ender GÜNEY
    Orhan TUNCER ağbiyi yakından tanıdığım, 24 saat telefonun ucunda olan birisi olarak, hemşeri canlısı elinden geleni mutlaka yapmaya çalışan, bir çok dernek ile iletişimi olan birisi olarak umarım Haymanada bu göreve gelir ve layığı ile yapar. Partiler üstü aday dedim çünkü Haymanamızın her kesimi ile ilişkileri olan birisi olduğu için bu ifadeyi kullandım. Hangi parti yada bağımsız aday bile olursa olsun aynı oyu alabilecek kapasite de donanımlı birisi olarak görüyorum. Bu yolda başarılar dilerim...
  • Başlık : Gel Kendin Yüzüme Söyle 09/10/2018 21:01:41
    Gönderen : Yusuf YILMAZ
    İyi niyetli kardeşimizi bana yönlendiren hangi Papaz efendi ise soruyorum:Hangi aşiretten bahsediyorsun?Mevcut ve geçen yıllarda da aday adayı olan ve aşiretten sayılanlardan hangisinin bana kalleşliği dokunmadı?Halil İbrahim Aysu ve Aytekin Yüzer kardeşlerim hariç;hepsi yüzümde ayrı,arkamda ayrı konuşan,bana kalleşlik yapan,beni delilikle suçlayan,elinde imkan olduğu halde hasetliğinden engelleyen,yetmedi meşhur fırıldak bir siyasiye küfür etmediğim halde etti diyen aşiretin adamlarını mı övecektim?İsimlerini ve yaptıkları kalleşlikleri tek tek buraya döktürmeyin.Ancak ne zaman bu bahsettiğim zevat-ı fırka burada bir yorum yazarca onlara cevabı vereceğim,merak etmeyin.Ne aşireti be?Fesatlık,hasetlik,çekememezlik yapan çıkarcılardan aşiret adamı mı olurmuş?Başlatmayın bana aşireti maşireti.
  • Başlık : inşallahh 08/10/2018 00:01:00
    Gönderen : HAYMANA
    BAKIYORUM HİÇ OLUMSUZ YORUM YOK ORHAN BEY İÇİN DEMEKKİ GERCEKTEN DOGRU BİR İNSAN İNŞALLAH ADAY OLUR
  • Başlık : haymana kazanacak 08/10/2018 21:52:36
    Gönderen : ismail tuncer
    Amcam`a çıkmış olduğu bu yolda başarılar diliyorum. Destekerinizi bekliyoruz herkese teşekkür ederiz güzel yorumlarınız için gerçekten haymanamızın kazanması için orhan tuncer diyoruz.saygılar haymana halkına.
  • Başlık : Haymana İçin Bir Dönüm Noktası Olabilir 08/10/2018 21:40:53
    Gönderen : Yusuf YILMAZ
    Haymananın kaderini değiştirecek bir seçime benziyor.Ben inancım gereği siyasete asla girmem.Laik sistemin neresinde siyaset yapacaksın?Ancak ilk defa böyle kültürlü donanımlı projeler için kafasını yoran bir insan görüyorum.Üstelik ekip çalışmasına önem vermesi.Haymana ve Haymanalıların sahibi yoktur.Bunu Özdemir Bey`in elbise ile kaplıcaya girmesinde görüyoruz.Yani siz Haymana`ya şaş gözle bakarsanız biz de kendi yağımızla kavrulmak için böyle reklam yaparız anlamında.Çok yerinde bir reklam.Çünkü Türkiye`de ses yaptı.Bizim bizden başka dostumuz yoktur.Bu nedenle merkezi hükümetin,Haymana`ya şaş gözle bakan siyasilerden çok kendi yağımızla kavrulmamızdır.Bu nedenle eğitimli ve kamu kurumunda da başarılı çalışmaları olan Orhan Tuncer Bey`in Haymana`ya değer katacak adaylığını hayırlı görüyorum inşaAllah.
  • Başlık : Basarilar 08/10/2018 21:00:56
    Gönderen : Ismail Kapti
    Haymana icin uygun bir aday olmus Akp genel merkezi bu hemserimizi aday gosterirse kazanma ihtimali yuksek. Iyi hizmet edecegini dusunuyorum. Hayirli olsun.
  • Başlık : ÇOK ŞÜKÜR... 06/10/2018 07:33:15
    Gönderen : DYVALKER
    çok şükür okumuş, kültürlü vizyon sahibi biri aday adayı olarak ismini açıkldı. cahil insanlardan haymana çok çekti.artık haymananın makus talihini yenme vakti gelmedi mi ey haymana halkı..... yazık çocuklarınıza yazık gençlerinize yazık sizlere.... artık doğruyu eğriden ,iyiyi kötüden , çirkini güzelden ayırma zamanı gelmedi mi? yoksa başınıza gelenlerden hal ders almadınız mı?inşallah bu seçimde kısa vadeli menfaatlerinizi bir tarafa bırakır geleceğe yatırım yaparsınız.saygılarımla
  • Başlık : hayırlı olsun 06/10/2018 07:16:33
    Gönderen : ali sönmez
    Hayırlı olsun birkaç kez işim düştü yanına gittim bizzat kendisi koşturdu bize yardımcı olmuştu çok yardım sever elinden gelen işi esirgemeden yapan hemşerimiz in kazanması haymana için iyi olacaktır ben ak partiye kızgın olduğum halde hemşerimiz için oy vereceğim tekrar hayırlı olsun
  • Başlık : Daima ileri 06/10/2018 02:28:33
    Gönderen : Yunus emre elçin
    Sosyal medyada da takip ettiğim bir beyefendi ve çok yakından da tanıyorum sizleri inşallah üretim den yana köylere teşvikinden yana çiftçilerimizden yana ve israfa karşı bir beyefendi olarak tanıdık haymana ve haymanaya sevdalı bir beyefendi kanısındayım
  • Başlık : Hayirli olsun 06/10/2018 00:26:54
    Gönderen : Esref benli
    Hayirli ugurlu olsun.allah utandirmasin.
  • Başlık : ORHAN TUNCER 06/10/2018 18:24:54
    Gönderen : RASİM ÖZDERE
    KIYMETİ OARHAN KARDEŞİM ÇIKMIŞ OLDUОUN YOLDA BAŞARILAR DİLİYORUM
  • Başlık : Tebrik etmek gerekir 05/10/2018 07:25:42
    Gönderen : Mehmet demirci
    Gerçekten öz geçmişini okuyunca bu hemşerimiz şimdiye kadar neden ortaya çıkmadı diye hayıflamaktan kendimi alamadım.Dopdolu bir özgeçmiş ve memuriyet hayatı.Sahi hemşerim daha önce neden ortaya çıkmadın.Haymananın senin gibi insanlara ihtiyacı vardır ve olacaktır.Ancak moralini bozmamayım,Haymana senin gibi eğitimli insanları sevmez.Haymana halkının kabahati yok.onları tekellerine alanlar var.Ak Partinin seni aday göstermesini umuyorum.Aksi halde Haymana bir 5 sene daha geriye gider.Dışarıdan bize destek yok kendi kendimize yeterli olmamız gerekir.Buda ancak eğitimli kültürlü proje sahibi insanlarla olur.Özellikle ekip kelimesini kullanman hoşuma gitti.Allah mahçub etmesin.
  • Başlık : herşey haymana için 05/10/2018 04:50:44
    Gönderen : vedat yalçın
    hayırlı olsun allah yardımcın olsun abi