TURGUT: “RAKİP TANIMIYORUM”

Bu habere 626 kez bakıldı. Haberin eklenme tarihi: 11/05/2018
Haymana Belediye Başkanı Özdemir Turgut ile bir röportaj yaparak, yaptığı çalışmaları, halkın kafasındaki soruları, yeni hedeflerini ve belediye başkan adayları hakkında düşüncelerini sorduk. Başkan Turgut, sorularımızı içtenlikle cevaplayarak, 2019
-Sayın Başkan öncelikli konumuz doğalgaz. 2019 yılında ilçemize doğalgaz gelecek mi?
Haymana, 2019 doğalgaz yatırım programına alındı. Daha öncede resmi olarak yayınlanmıştı. İnşallah 2019 Mayıs Ayı içinde ilk kazma vurulacak ve doğalgaz 2019 yılı içinde ilçemizde başlamış olacak. Bu tarihi ve dev yatırım şimdiden ilçemize hayırlı olsun. Bunu özel çabalarımızla başardık. Normalde Haymana’nın şartları tutmuyordu. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
-Peki, 2018’de yatırım programına alınacağını söylediğiniz cezaevi ilgili bir gelişme var mı?
Biz bütün bürokratik işlemlerini bitirdik. Milletvekili ve teşkilatımız kanalıyla 2019 yatırım programına alınmasını istiyoruz. Haymana rahat olsun. Bu işi sıkı takip ediyorum. Herhangi bir eksiğimiz yok. İnşallah cezaevi de yapılacak.
-Yaklaşık 18 milyon’a yakın arsa sattığınız söyleniyor. Bu rakam doğru mu? Doğru ise paralar nereye harcandı?
Bu rakam doğruyu yansıtmıyor. Şuana kadar 7.5 Milyonluk bir satışımız oldu. Bu paraların da tamamı resmi evraklarla sabit bir şekilde belediyemiz ve ilçemiz menfaatleri doğrultusunda kullanılmıştır. Seyran Kaplıcası karşısındaki park satıldıktan sonra 500 Bin TL eski borç vardı. Onu ödedik. Ayrıca pazar yerinin kamulaştırma parası ödendi. İşçi maaşları ve geriye dönük borçları ödedik. Eski yönetimin beceriksizliğinden ötürü avukatlara 300 Bin TL para ödedik. Bu şekilde belediyemizin sıkıntılarını giderdik. Halen vergi ve SGK borçları için yaklaşık 300 Bin TL ödemekteyiz.
-CF LTD. ŞTİ’ye bayrak-flama adı altında yüklü miktarda fatura ödediğiniz söyleniyor. Bu doğru mu?
Bunun aslı yoktur. Ülkemiz zor bir dönemden geçti. 15 Temmuz ve diğer projeler için belirli bir miktar bayrak alımlarımız olmuştur. Her ilçede bu tür alımlar var. Biz, yapmamız gerekeni yaptık.
-Maaşını alamayan işçiler var mı? Varsa kaç aydır alamıyorlar?
Geçtiğimiz günlerde belediye şirketimizde istihdam edilen çalışanlarımıza 2 aylık maaşlarını verdik. Biz işçi çıkarmadık. Kimsenin ekmeğiyle oynamadık. Kış aylarında dahi sürekli çalıştırdık. Haliyle büyük bir külfet altına girdik. Zaman zaman sıkıntı çeksek de periyodik olarak maaşlarını ödüyoruz. Şu anda 4 ay geriye dönük maaş alamayan çalışanlarımız var. İnşallah bunları da ödemeye çalışacağız.
-AK Parti’nin 2019 Belediye Başkan Adayı sizce kim olur?
Partim beni aday göstermeyecek olsaydı, tekrar partiye almazdı. Kaldı ki yerel seçimlere bağımsız girmeme rağmen Büyükşehir’de AK Parti’ye çalıştım. Partimin etkinliklerine harfiyen riayet ediyor, sürekli çalışıyorum. Demokrasi var herkes aday olabilir. AK Parti’nin aday adayları arasında rakip görmüyorum. Ancak yetki genel merkezimizdedir.
-Yenice’den iki aday var. Bu size dezavantaj sağlar mı?
Hiçbir dezavantaj sağlamaz. Biz devamlı sahadayız. Yenice’den çıkan o şahsı ciddiye bile almıyorum.
-Hacı Aysu geçtiğimiz ay sizi sert sözlerle eleştirdi. Bir şey söylemek ister misiniz?
Ben bu kişiye daha önce siyasi mevta demiştim. O yüzden yalan ve iftiralarına yanıt vermiyorum. Siz geldiniz, halkımıza olan saygımdan ötürü sizin sorduğunuz sorulara yanıt veriyorum.
-Sizin döneminizde belediyenin borcu çoğaldı mı, azaldı mı? Şu anki borcu ne kadar?
Göreve geldiğimde 72 Trilyon borç vardı. Şuan itibariyle yaklaşık 18 Trilyon borcumuz kaldı. Arsa ve tarla sattığımızı söyleyenler, parayı nereye harcadığımızı anlamışlardır.
-2019 Yılında tekrar belediye başkanı olursanız en büyük hedefiniz ne olacak?
Haymana Milli Park ilan edildi. Benim en büyük hayalim Haymana’yı bir Çanakkale yapmaktır. Allah izin verirde tekrar seçilirsem, Haymana dünyanın ziyaret ettiği “Son Kale Haymana” diyarı yapmak istiyorum.
-Haymana sokak köpeklerinden çok şikâyetçi. Bu konuda bir çalışmanız var mı?
Bizim en büyük sıkıntımız çevre ilçelerin topladıkları köpekleri bizim ilçemize getirip bırakmaları. Şuan onlarla temas halindeyiz. İlçemize bırakmamaları için görüşüyoruz. Devletin kati kuralı var. Sokak hayvanları ile yaşamak zorundayız. Büyükşehir belediyesi ile de irtibat halindeyiz. Hayvanları titizlikle barınaklara götürme çalışması yapıyoruz.
-Şehir merkezinde hayvancılık yapanlara ceza kestiniz. Bunun devamı gelecek mi?
Hayvancılık yapanları 3 yıl boyunca ikaz ettik. Bir kısmı bu kurala uydu. Uymayanlara para cezası uyguladık. Bu konuda kesin kararlıyız. Devam ederlerse kimsenin gözünün yaşına bakmaz, daha ağır cezalar uygularız. Biz yasalar gereği, yapılması gerekeni yaparız.
-Yeni sıcak su sondaj çalışmanız var mı?
Şu ana kadar 9 adet yer tespit edildi. Bunların tamamı ilçe merkezimizde. İller bankası uzmanlarının raporlarını bekliyoruz. Bu yıl en az 2 tanesine sondaj vurmayı hedefliyoruz.
-2019 yılında belediye başkanlığı için kendinize kimi rakip görüyorsunuz?
Şu an rakip tanımıyorum. Halkım beni bu makamda istediği sürece varım. Mevcut aday tablosuna baktığımda da sadece gülüyorum. Tüm Haymanalılara saygı ve sevgilerimi sunuyorum.”
Röportaj; Hüseyin YILDIRIM
Bu yazıya toplam 34 yorum yapıldı.
  • Başlık : DÜŞ YAKAMIZDAN 28/05/2018 02:11:36
    Gönderen : haymanalı cello
    DÜŞ YAKAMIZDAN ARTIK ÖZDEMİR BEY SENİ HAYMANADA GÖRMEK İS TE Mİ YO RUZ
  • Başlık : SEE YOU ÖZDEMİR 25/05/2018 18:11:09
    Gönderen : HAYMANALI
    DÜŞ YAKAMIZDAN ÖZDEMİR!!!!
  • Başlık : GÜLME GÜLME 24/05/2018 16:43:21
    Gönderen : GÜLE GÜLE ÖZDEMİR
    ÖZDEMİR BEY HAYMANADA BİR DİKİLİ AОACIN YOK HALA KONUŞUYORSUN
  • Başlık : git artik gardasim . 22/05/2018 23:29:39
    Gönderen : Nurullah Yasar
    Ozdemir artik git lutfen zaten haymanada hiç yasamadin sirf kariyer için geldin tamam iyice batirdin git artik ankara don ..
  • Başlık : üseyincik 18/05/2018 19:25:37
    Gönderen : üseyin üseyin
    üseyin bey ya sen Haymanalı değilsin yada haymanad yaşamıyosun bunun başka izahı yok
  • Başlık : Serap 17/05/2018 06:27:56
    Gönderen : Serap
    Eski günlere kıyasla haymanadan memnunum ancak yinede hak ettigimiz hizmet gelmiyor bekliyoruz. Pazar yeri problemini çözerseniz iyi olacak çok derme çatma mesela birde esnaf yola fazla cıkıyor dikkate alırsanız başkanım sevinirz iyi günler
  • Başlık : Cevap 17/05/2018 06:24:38
    Gönderen : Huseyin
    Ali arkadas cevap vermissin demissinki hacı yolu yaptırdı. Hacı yani sen 8 sende yolun yüzde 3 ünü bile yaptırılmadı 5 yasındaki çocuk biliyor demissin evet özdemir başkanın yaptırdıgını ve seninde bu yolu kullanırken ne kadar zoruna gittiğini biliyoruz haymana düşmanlarına geçit yok artık senin gibi insanlara yani gelecegimizi düşünen bir haymana liderimiz var bu boş laflara boş siyasi amaçla yazılmış yorumlarınız sizin olsun hiçbişe begenmeyin siz allah kimseyi nankör etmesin insallah sana başka cevap vermicem 10 yorum daha yaz ayrı ayrı isimlerle
  • Başlık : 5000 SEÇMEN 17/05/2018 00:18:32
    Gönderen : YENİCELİ
    MERHABA. ŞU BİZİM YENİCEYE KANALİZASYON GELMİŞ DE HABERİMİZ Mİ YOK.BU SEFER AVUCUNUZU YALLARSINIZ ANKARADAN OYUMUZU KÖYE TRANSFER ETMİYECEОİZ.YENİCE BU SEFER SAО GOSTERİP SOL VURACAK AHA DA DEMEDİ DEMEYİN BEYLER.HAYDİ BREH BE.
  • Başlık : Başkan hayvancılık konusunda haklı 17/05/2018 20:09:06
    Gönderen : Hasan
    -Şehir merkezinde hayvancılık yapanlara ceza kestiniz. Bunun devamı gelecek mi? Hayvancılık yapanları 3 yıl boyunca ikaz ettik. Bir kısmı bu kurala uydu. Uymayanlara para cezası uyguladık. Bu konuda kesin kararlıyız. Devam ederlerse kimsenin gözünün yaşına bakmaz, daha ağır cezalar uygularız. Biz yasalar gereği, yapılması gerekeni yaparız. Bakın başkanı kinciliğinden dolayı sevmezsem de bu konuda kendilerine hak veriyorum. Yeter be.Termal ve Turizm unvanı almış bir ilçede bu ne rezalet ya. Yahu sizin köyünüz yok mu?Git köyünde hayvancılık yap kardeşim ayıp. Zaten eski yeni farketmez, yerel yöneticiler yüzünden Haymana küçüldü ülke insanları artık eskisi gibi gelmiyorlar,az da olsa yabancı misafir geliyor, onu da sizin yüzünüzden elden kaçırmayalım lütfen ama.
  • Başlık : Haymanaliiiii 16/05/2018 02:21:06
    Gönderen : Huseyin bey ne yapcagini sasir
    Huseyin adlı sahis !Yol geldide noldu ? Yolu goren is adamları fabrika actida memlekete is sahasi mi açıldı napildi. Milli park ilan edildinde noldu ? Turistler caddelerdemi dolustu hani ne yapti bu adaml bi gozle gorulur biseyi varmi
  • Başlık : hüseyine cevap 2 16/05/2018 18:27:21
    Gönderen : ali
    ayrıca huzur geldiyse bu kadar kavga neden var polis bile gelmiyor coğu zaman belediye parkları yol geçen hanı çay içen cekip gidiyo para yok bişey yok hesaplara bakanlar şaibeli insanlar kaldırımlardan yürünmüyor zabıta denetimi diye bişey yok ziraat bankasının köşesine resmen karpuzcular çöküp tezgah açıyor öbür manavlarda dünya kira ödüyor bu revamıdır cuma günleri pazarlarda bi denetim yok düzen yok böyle belediyecilik olmaz
  • Başlık : hüseyine cevap 16/05/2018 18:13:37
    Gönderen : ali
    hüseyin bey yazmışınız tarihte haymanaya gelmeyen hizmetler geldi yol bitti diye yolun inşaatına hacı aysu zamanında başlandı prof ömer özkanın cumhurbaşkanına ricasıylada bitti bunu 5 yaşındaki çocuk bile biliyor, haymanada kavga döğüş bitti derken özdemir turgut hakimmi savcımı polismi de kavga bitirecek tam tersine caddelerde sürekli kavgaya rast geliyoz en son asker sevkiatında 10 dan fazla kavga çıktı tüm haymana şahit parkın orda internet kafede ne zaman geçsem kavga çıkıyor otopark mafyası demişin ben 50 kere hamama gittim benden haymanaılıyım diye ücret talep etmediler , şimide hamamın içinde adamı soyuyorlar kese masaj 25 lira ayran soda bi para sırf yalakalık yapıyım diye yorum yazmayın peygamber efendimizin dediği gibi haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
  • Başlık : Yazık oldu 16/05/2018 13:48:27
    Gönderen : Garip
    Haymananın başına gelebilecek en büyük faciasın başkan. Haymana böyle zulüm görmedi resmen memleketi bitirdiniz. ya sen aday olma büyük düşünmek bir yana milletin beynini yaktın düşündüğüne pişman ettin alemi çek elini haymananın üzerinden. Hacıda olmasın aynı tas aynı hamam geçen dönemki çakma kabadayılar yine yanında parklar oto park vs o insanlara geçecek hacı gelirse oyüzden uzak durun bizden
  • Başlık : Haymana 15/05/2018 06:52:06
    Gönderen : Huseyin
    Arkadaşlar yorumları okuyorum gercekten şaşıyorum. Tarihte haymanaya hiç gelmeyen hizmetler geldi öncelikle duble yol bitti vs. Herneyse haymanada kavga dövüş otopark mafyalıgı ve asagı parklardaki sorunların hepsi bitti yeni dönemde huzur geldi memlekete bunları nasıl inkar edebilyosunuz. Tarihi milli park ilan edildi borclarınız ödeniyor. O yüzden bu aşagıdaki yorumları siyaset amacıyla yazıldıgına bir kaç kişi veya bir kişinin yazıdıgını düşünüyorum göz görüyor nankörlük edemem
  • Başlık : sonun yakın 15/05/2018 19:35:36
    Gönderen : az kaldı
    yarın iki gün sonra o koltuktan kalkınca bir dost meclisinde sohbet ederken ben haymanaya şunu yaptım bunu yaptım diyebilecek misin aceba biraz milliyetçi olun kardeşim gölbaşı polatlı almış başını giderken bizde hiç bişey yok hizmet sıfır ben baskandan memnunum diyen haymanalı görmedim zatn toplumda belli yeri belli birikimi olan insanlarsınız garibanın üç beş kuruşuna göz dikmek size yakışmaz yukarda allah var tüyü bitmemiş yetimin hakkı var
  • Başlık : Fark yok 15/05/2018 16:39:51
    Gönderen : Vatandaş
    İktidar partisi dedik ne oldu,hacı özdemir al birini vur birine,Haymana ortada.uyan haymanalı demekki iktidara değil çalışkan ve dürüst insana ihtiyaç var.
  • Başlık : Ye ye nereye 14/05/2018 22:52:55
    Gönderen : Sinan
    Nede kolay diyorsun 4 ay maaşını alamayan işçi var ödemeye çalışacağız!tabi ki çalışın afendim lütfedersiniz siz cimcimede oturun yiyin için insanların emeginide vermeye çalışacağız diyin. Biraz samimi olun
  • Başlık : Belediye 14/05/2018 22:46:34
    Gönderen : Bir işçi
    Sevgili başkan Belediye çalışanları kaç aydır maaş alamıyor haberin var mı acep.
  • Başlık : Biraz düşün 14/05/2018 22:44:15
    Gönderen : Derya
    Yaa nasıl doyumsuz insanlarsiniz. Hangi yüzle rakibim yok diyorsunuz hangi yaptığınıza. Hacı aysu dan kurtulmak için sizi seçtik sizinde ondan bir farkinız yok malesef biz size ve sizin gibilerden kurtulmak istiyoruz. Biraz utanin ya rahat bırakın doğru düzgün insanlar gelsin bir yol alin artık.
  • Başlık : BAŞKANI SANDIОA GÖMECEОİZ 14/05/2018 20:20:42
    Gönderen : HAYMANALI DERDO
    BAŞKAN BEY HALA İDDALI KONUŞMALARINA DEVAM ETSİN DURSUN BEN DİYORUM Kİ ONU SANDIОA GÖMECEОİZ YOK ÖYLE SAОDA SOLDA FUARDA BOY GÖSTERİP İLÇEYE HİZMET YAPMAMALAR HATIRLAR MISINZ HACI AYSUNUN MAZBATA TESLİM TÖRENİNİ İKİ SAAT MAZBATAYI TESLİM EDEMEMİŞTİ BAKALIM BAŞKAN BEY MAZBATAYI NASIL TELİM EDECEK TABİ KOLTUK RAHAT HİZMET SIFIR
  • Başlık : Haymana`da arama Özdemir TURGUT her yerde. 14/05/2018 18:31:18
    Gönderen : Serçopi
    Haymana halkı bilsin ki mutlaka kazanacağız. Rakip tanımıyorum demekle haklı etrafınıza baktığınız göreceksiniz kimin kazanacağını. seçim ekip işidir. biz ekibimize güveniyoruz.
  • Başlık : YAZ Bİ KENARA 14/05/2018 16:32:30
    Gönderen : HAYMANALI
    SAYIN BAŞKAN KÖYÜNDEKİ DİОER ADAY HAKKINDA SÖYLEDİKLERİN HOŞ DEGİL ÖZ KÖYLER SENİN VE AYTEKİNİN YÜZÜNDEN 2YE AYRILACAK GİBİ HAYMANADA KARAHOCA KIZILKOYUN ALİ VE OGUZUN TALİMATINDAN ÇIKMAZ ONLARDA ALİ İHSANIN PEŞİNDE DENİYOR HACI ANLATMAYA GEREK YOK GÖRÜNEN O Kİ HAYMANANIN YENİ BAŞKANI MUSTAFA ORHAN HAYMANAYA HAYIRLI OLSUN
  • Başlık : Buyuk dusun 12/05/2018 23:58:16
    Gönderen : Haymanali
    Ahmet efendii ozdemir turgut size ne yaptida bu kdr arkasindasiniz ? Kadro ev araba iş falanmı verdide bu kadar ..... . Ben basta ozdemir turgut ve sonra siz gibilere hakkimi helal etmiyorum
  • Başlık : Kazancakmis 12/05/2018 08:59:12
    Gönderen : Metin durukan
    Helal olsun be bugun bu laflari soylemek buyuk cesaret . Ortada yaptigin hiiic bisey yok ama kazanmayi dusunuosun. Halkin icinden degilsin kendine guveniyosun. Bi gunden bigune oturup halkla biraraya gelmedin rakip tanimiyorum diyosun pes !egerki en ufak bi saibe yapilmasin alacagin oy sayisi yandaslarin haric 250yi gecmez
  • Başlık : Haymana 11/05/2018 06:51:59
    Gönderen : Ahmet
    Baskanım siz işinize bakın aynı 2 3 kişi devamlı kötü yorum yapıp duruyor yok wc yok bilmem ne bunları biz yemiyoruz onların zamanını gördük hepbirlikde size güveniyoruz
  • Başlık : Devam 11/05/2018 06:43:55
    Gönderen : Kenan
    Başkanım sonuna kadar sizi istiyoruz Allah kolaylık versin size. Son 20 yılın borcunu ödediniz daha ne yapacaksınız sayenizde cocuklarımızın gelecegi kurtuluyor
  • Başlık : Havaya bak 11/05/2018 06:18:13
    Gönderen : Hasan
    Başkan bey Hangi iş yaptın şu 4 yılda onu anlatsana.2019 a atmışsın hep projelerini tabi kazanırsan.Keşkem deseydiniz bu güzelim ilçeye şahane bir tuvalet yaptım içine iyice edin diye.Gerçekten başkanım yapıcaz edeceğiz başka bir şey yok.Birde kimseyide beyenmiyorsunuz.Yeniden çıkan o şahıs ı diye söylüyorsunuz.O şahıs dediğiniz kişi sizin köylünüz.Uslubunuz hiç hoş değil başkan bey.Akıllısınız bu doğru.Ama bu halkda artık akıllandı.Siz adınız gibi biliyorsun ki rakipleriniz hacı bey aytekin bey.Saten leventin de halil ibrahimin de aday olmaları sizin işinize geliyor.Hstta teşvik dahi ettiriyorsunuz.Bunu herkes de biliyor başkan bey millet uyumuyor.Yani özdemir bey bu iş çantada keklik değil.Haymana halkı size güle güle diyecek.
  • Başlık : Soyisim 11/05/2018 05:18:51
    Gönderen : Haymana
    Başkan sız daha haymana nin adını gördunuz soyadını seçimde görucenız
  • Başlık : Başkan gule gule 11/05/2018 05:16:32
    Gönderen : Haymanalı
    Akp sızın neden aday göstersin haymana için haymanalı için ne yaptın halkın içinde olmayan halkı dinlemeyen hiç bir derde derman olmayan bir başkanıda biz halk olarak tanımıyoruz yakında vekillerle caddeye cıktıgında neyin ne olduğunu görucez
  • Başlık : Terbiyesiz ve karakter yoksunları 11/05/2018 05:01:26
    Gönderen : Cemal
    Bizim en büyük sıkıntımız çevre ilçelerin topladıkları köpekleri bizim ilçemize getirip bırakmaları. Şuan onlarla temas halindeyiz. İlçemize bırakmamaları için görüşüyoruz. Başkan, bu köpekleri ilçemize bırakan terbiyesiz ve karakter yoksunlarına emniyet ve belediye olarak çok ciddi önemler alınıp, yakalanmalarını sağlamalısınız. Bir daha da ilçemize köpek bırakmaz bu denyo alçaklar.
  • Başlık : Jeo Termal başkan jeo termal 11/05/2018 04:57:33
    Gönderen : Ahmet
    Dünyanın en iyi kaplıca suyu olarak övündüğümüz Haymana kaplıcaları gibi kaplıca suyuna sahip bir ilçede, daha ucuza mal olacak jeotermal tesislerinin yapılması gerekir. Ha fazla mal göz çıkarmaz, doğalgaz da gelsin. Ama bizim ilk hedefimiz ve projemiz doğalgaz olmalıdır. Olmama nedenini işin uzmanı biri buraya yazsın biz de öğrenelim.
  • Başlık : sesli güldüm 11/05/2018 04:20:35
    Gönderen : alican
    başkan en son 2015 dede cezaevi temeli atılıyordu kesin hatta daha iyi hizmet alabilmek için haftada 3 gün ankaradaydın doğaldazda öyle olmasınmı, toprak satmaktan başka gözle görülür bir hizmetinizde yok ayrıca (2 göz wc hariç) e tabi büyük hizmetlerinin karşılığı olacak tabi bence 80 le başkan şecilirsin ama ne başkanı bilemem :)))
  • Başlık : Oturan Baskan istemiyoruz 11/05/2018 02:27:03
    Gönderen : Vatandas memo
    Oncelikle dogalgazin sayin Mustafa OZKAN`in ve Omer OZKAN`in gayretleriyle gundeme alindigini herkes biliyo...Daha cezaevinin esamesi yok kac senedir ayni muhabbeti yapiyosun...sanki cezaevi gelicek haymana kurtulacak gibi bi hava yaratiyosun...4 aydir iscilere para vermedigini kendin soyluyosun...sonrada basariliyim diyosun ?? Birde bak cikarmadik daha dua edin gibi ozru kabahatinden beter bi aciklama...Kendin yurtdisi gezilerinde harcadigin parayala kac iscinin maasi odenirdi..Insanlarin emeklerine saygi duymayan bi belediye baskaninin o koltukta oturmasinin tek bir izahi vardir buda vicdani duygularini yitirmis biri olmanizdir...Haymanaya hicbir hizmet yapmadan oturuyosunuz o koltukta pes vallahi